Biologie Olympiade

Hallo!

Is er al iemand die de biologie olympiade heeft gedaan? Ik zit in 6VWO, onze school doet niet serieus mee, maar mijn leraar heeft het pakket aangevraagd om te gaan oefenen voor het examen. Nu gaan we deze test donderdag afleggen. Ik zou toch wel graag wat willen gaan leren en oefenen hiervoor, het probleem is alleen dat onze lerares hier niks over heeft verteld. Kan iemand mij vertellen welke stof we hiervoor moeten kennen? En was hij lastig?

Hoihoiii ik heb hem ook as dinsdag en wij moeten alle geleerde stof kennen van vwo 4,5,6 ! Ik ga wat samenvattingen doorlezen en voor de rest is het veel multiple choice en binasgebruik! Successs

Haha, ik kom jou veel tegen! Hebben blijkbaar veel hetzelfde :slightly_smiling_face: Maar dankjewel!

Haha ja !!
Daarom reageerde ik ook met hoihoi haha

Wij gaan pas de maandag daarop de biologie olympiade doen! Ik ben ook wel benieuwd, lijkt me wel handig dat je hiermee ook te weten komt hoe je ervoor staat enz. Veel succes iig! :’)

wij hebben dat van de week ook. we krijgen er geen punt voor, maar als we een bepaalde score hebben, krijgen bij het volgende proefwerk een half punt extra:)

Ik moest 'm vandaag alvast maken omdat ik donderdag een andere toets op hetzelfde moment moet inhalen. Ik had me niet meer voorbereid en hij was best wel pittig, maar nog wel te maken zonder te leren opzich…

bij mij ging ie wel okay, heb een boel fout maar ook wel wat goed.
Vooral dat + en - gedoe soms wat ingevuld haha

Shit, zit jij op mijn school? Wij hebben precies hetzelfde, aangevraagd als oefening voor het examen en donderdag oefenen :’) (nou ja als je echt Eva heet weet ik al dat je niet op mijn school zit, maar oké)

Ik ga expres niet oefenen, ben gewoon benieuwd hoe het gaat zonder voorbereiding, dan weet ik wat ik nog moet leren/oefenen!

Ik heet wel echt Eva, zit in Groningen op school dus wie weet? haha

jaa precies, daar heb ik soms gewoon alles + of alles - ingevuld, je kreeg toch geen aftrek als je iets fout had haha :slightly_smiling_face: