Biodermal P-CL-E

Hoooi,

ik wil graag een keer de Biodermal P-CL-E gaan proberen, alleen nu zit ik te twijfelen of ik de creme moet kopen of de fluide. Hebben jullie ervaring met deze creme? Mijn huid is gemengd droog en ik heb gelezen dat de creme meer werkt voor de droge huid, maar ook heel erg vet kan zijn. Dus ik zit een beetje te twijfelen wat nu te pakken, want ik wil m wel gewoon als dagcreme kunnen gebruiken. Tips?

Ik heb de crème een hele tijd als dagcrème gebruikt, totdat mijn huid zo gevoed was dat het niet meer droog was. Nu gebruik ik hem nog als nachtcrème. :slightly_smiling_face:

Ik vind die crème verschrikkelijk. Hij stinkt (te geparfumeerd), smeert niet fijn en doet naar mijn idee echt niet meer dan dat een goede andere crème kan doen tegen een droge huid.

Iemand ervaringen met de fluide (of creme) wat ie doet voor een onzuivere huid? Ik heb nu de acne creme van biodermal, maar ik heb niet het idee dat het het echt oplost.

Het deed niks voor mijn acné, maar daar is PCLE ook niet voor bedoeld.

de acne lijn van la roche posay is heel fijn! heeft bij mij wel goed geholpen :slightly_smiling_face:

Poging 3: Ik heb de fluide en de creme allebei gebruikt. De fluide deed helemaal niks voor mijn huid (ik heb een normale/gecomineerde huid volgens mij) en de creme werkte wel! Hij liet schrale plekjes en rode vlekjes sneller verdwijnen. De creme is wel erg vettig dus het is wel een aanrader om hem vooral 's nachts te gebruiken. Ook moet je er goed op letten dat wanneer je hem gebruikt je huid wel goed droog is, anders smeert de creme heel stroef.

Ik heb een gemengde huid. Ik heb de Fluide gekocht na reviews te hebben gelezen, maar mijn gezicht werd er juist heel droog van! En mijn huid ging vervellen. Nu gebruik ik de hydraterende dagcreme van Nivea en die is top!

bij mij is de fluide nu bijna op en heb hem met veel plezier gebruikt als dagcreme.
toch ben ik nu opzoek naar een serum, omdat hij toch net niet genoeg doet voor mij.

ik had hem gekocht met als doe het verminderen van mijn acne litteketjes (voor 's nachts had ik al andere crème)