Bio Oil

Ik heb door een operatie van anderhalf jaar geleden, een best lelijk litteken overgehouden op mijn been, en ik heb gehoord dat Bio Oil het vermindert, maar ik ben niet zo goedgelovig, in al die reclames enzo.
Hebben jullie ervaring hiermee?

het gaat. het wordt wel iets lichter maar niet heel erg. het is wel fijn spul om te gebruiken, smeert fijn in en ruikt lekker!

Ik weet niet of het ook bij grote littekens helpt, maar slakken slijm van de Action al geprobeerd? Voor de rest weet ik niks, sorry.

je moet litteken creme gebruiken van biodermal het werkt echt gooed! tenminste bij mij

ik heb ook bio oil voor mijn striemen. Ik heb niet het gevoel dat het er minder op wordt, maar het hydrateerd wel super goed, dus dan blijft mijn huid soepel + het ruikt lekker.

Volgens mij heb ik ooit gehoord, dat van dat slakkenspul littekens verminderd.

Er zijn al heel veel topics over littekens & bio-oil & litteken creme van biodermal, bijvoorbeeld:
http://forum.girlscene.nl…_Oil/list_messages/116883

Ik gebruik het voor de striae op mijn buik, nouja nu niet meer maar ik vond het wel helpen. :]

Bij mij hielp 't 'n beetje, 't werd wel lichter enzo.

Ik heb ook een huge operatielitteken op mn scheenbeen en gebruik daar ook Bio Oil voor… twerkt echt wel! & ik vind ook datie beter werkt dan die cremes van Biodermal ofzo… slakkenslijm heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk.

Ik gebruik het vooral om te masseren en mn litteken soepel te houden, en het ruikt inderdaad lekker! :grinning: