binnenkort naar school/ov

hoi

binnenkort moet ik weer naar school, alleen bij mij is het nogal een gedoe met studiefinanciering aanvragen.
ik heb dan ook geen brief gehad over een ov kaart aanvragen, dus dat heb ik zelf gewoon via de site gedaan.
nu kan ik de 15e mijn studenten reisproduct op mijn kaart laden (heb ik een mail van gehad na mijn aanvraag), maar ik heb een gele kaart (voor en achterkant) en mijn vriendinnen hebben allemaal een blauwe voorkant.
weet iemand of het mogelijk is om op de gele kaart ook studenten reisproduct te laden?
het is wel een persoonlijke kaart. met naam en geboortedatum…

ja natuurlijk, anders krijg je m toch niet (: ik heb ook een gele, da’s een nieuwe

met gele voorkant en achterkant?

Ja, met een gele voor- en achterkant. Deze heb ik zelf ook, is inderdaad een nieuwe.

o haha bedankt! vond het zo raar dat ik de enige van mijn vriendengroep was met een gele en in de trein hadden ze het ook nog nooit gezien.maar dat klopt dus wel.

Goed dat ik dit zie want ik was ook al de enige van mijn vrienden met een gele :stuck_out_tongue: Maar ik snap niet hoe ik hier nu meer kan inchecken want ik zie niet echt wat ik moet scannen zeg maar… weet een van jullie dat? Ik snap trouwens niet waarom ik deze gele heb en de rest een andere, terwijl we het rond dezelfde tijd hebben gekregen :stuck_out_tongue:

Ja hoor, dat maakt niks uit :] Ik vind het wel een beetje raar, uit ‘mijn jaar’ heeft bijna iedereen een gele dus ik dacht dat je aan die kleuren kon zien wanneer iemand is begonnen met studeren ofzo, niet dus. :stuck_out_tongue: Maaaaar er zijn dus meer mensen mete en gele haha!

De gele kaarten zijn meestal die je zelf via de site hebt aangevraagd en de meesten hebben hier ook 7,50 voor betaald. Ik heb zelf die blauw/witte, ik kreeg namelijk wel automatisch een formulier dat ik moest invullen voor mijn OV. Maar ze zijn allemaal geldig voor je studentenreisproduct dus er is geen probleem dan :slightly_smiling_face:
En dat inchecken… je moet gewoon je hele kaart voor die scanpaal houden (voor dat OV-teken) en dan hoor je een piep en dan ben je ingecheckt.