binnenkort 1 jaar samen, wat kan ik hem geven?

[i]Hello eveybody,

Heel binnenkort zijn wij 1 jaar samen en ik weet niet wat ik hem kan geven. Ik dacht eerst aan een gegraveerde ring met onze namen en datum, maar ik kreeg daar in een andere forum zoveel kritiek op. dat ik nu begin te twijfelen. Want een ring geeft een jongen aan een meisje en niet andersom?
Wij zijn beide 23 trouwens. Een dag weg lijkt wel leuk maar dat doen we al vaak, uit eten etc ook. Het punt is dat we altijd buiten afspreken. Wij hebben namelijk een stiekem relatie. Omdat wij beide van verschillende afkomsten zijn en ons geloof het niet toestaat om een relatie te hebben kunnen we niet veel doen.
Ik weet echt niet wat ik hem dit keer kan geven:S:S. Toen we 6 maanden samen waren gaf ik hem een coupon om in een porsch te rijden. hIj is gek p snelle auto’s.

Het liefst wil ik hem iets meegeven wat ie altijd kan dragen, he

heb hem ooit een dun zilveren armbandje gegeven en een leren armband, draagtie haast nooit.

Help me?[/i]

Er zijn hier genoeg topics over

ja klopt,

Alleen kan ik niet iets vinden wat bij hem past. Heb die al doorgespit.

Belangrijk is dat onze datum er op staat. Hij wijst me er al vaak genoeg op :cold_sweat:

Een ketting of armband en daar iets in laten graveren? Kan ook gewoon op een stoere manier

Een ring vind ik idd meer iets voor jongens om te geven

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

dan moet je het daar vragen

Hmm armband had ik al eerder gegeven, maar draagt ie niet vaak…
en ketting met een hanger zie ik hem ook niet dragen…

Een stel ballen zodat hij tegen zijn familie durft te zeggen dat hij al een jaar een relatie heeft? Nee, even serieus, wat voor toekomst zie je voor jullie? Jullie zijn allebei 23, ruim volwassen dus, en het moet allemaal stiekem? Denk je dat jullie ooit kunnen gaan trouwen, samenwonen en kinderen krijgen? Zo niet, dan vind ik het zonde van de jaren als je snapt wat ik bedoel. En dan ben je weer terug bij af, met een gebroken hart. Als jullie echt voor elkaar willen gaan, dan zou ik een manier zoeken om toch binnen nu en zeg 2 jaar los te breken en een volwaardige relatie aan te gaan. Anders maakt het je steeds meer kapot van binnen denk ik. Sorry voor mijn botte reactie, ik wil echt het beste voor je.

Ik vind een ring trouwens best kunnen, heb ik ook aan mijn vriend gegeven. Bij Lucardi hebben ze vriendschapsringen. Wij hebben allebei dezelfde zilveren ring, en als je er dus 2 koopt krijg je de 2e voor een lage prijs. Je kunt ze idd graveren, maar dat hebben wij niet gedaan. http://www.lucardi.nl/horloges-sieraden/vriendschapsringen/jewelry/

en oja hij heeft al genoeg geurtjes…

Dankjewel voor je eerlijke reactie. Vanuit zijn kant is het geen probleem, hij heeft me vaak gevraagd om langs te komen om zijn moeder te leren kennen.
Ik ben de gene die meer terughoudend is wat dat betreft. Omdat ik me niet wil hechten met een familie als het ooit verkeerd gaat aflopen. Heb dit in een vorige relatie meegemaakt, to much drama. we hebben samen ook besloten om na onze studie te gaan settelen ( trouwen).

Dus die vriendschapsringen zijn toch wel te doen?

up

Ik heb al gezegd, het is de bedoeling dat je je stukje in dat topic plaatst

Er is hier een algemeen topic over. En zoals al eerder gezegd: als je daar niets kunt vinden kun je het daar vragen!

succces met het zoeken van iets leuks!

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html