Binnenkant vagina.

Ik deed vandaag een schokkende ontdekking. Na wat zelfonderzoek
kwam ik erachter de de binnenkant van mijn vagina aan 1 kant echt helemaal ribbelig en hobbelig aanvoelt enzo. Ik vind het echt vreselijk vies en vraag me af wat mijn ex altijd wel niet gedacht moet hebben. Is dit normaal of miss toch maar even naar de huisarts gaan? Het zijn niet zomaar ribbeltjes ofzo, het lijken echt uitstulpinkjes of flubbertjes en dan echt best veel. Maak me best wel zorgen eigenlijk.

Ik geloof dat dat zo hoort? :'D

Ja, dat is normaal, lijkt me.

Hoeveel vagina topics komen er nog? (’:

^hahahaha

heb ik ook volgens mij.

Ja, dat is normaal. Dat is een ruw stukje wat door sommige mensen de “G-Spot” wordt genoemd. zoekt maar even op internet.

idd

@ducoquelicot: Het is niet 1 klein stukje, maar eigenlijk over de hele lengte. Dus de g-spot lijkt het me niet echt.

P.S. sorry voor het zoveelste vagine topic haha, maar ik kon het nergens zo concreet binnen

Ik vind het er ook niet uitzien, maar het is wel normaal ;]

Dat klopt, de kant aan de buikwand, als ik het goed heb. Maar het is een langer stuk.

uitstulpinkjes of flubbertjes? :’)

Dat is toch de G-spot? Of de X-spot? Of een van die spots? Volgensmij is het vrij normaal.

Na de omschrijving van de TS gelezen te hebben, dacht ik aan de schaamlip.
Daarvan is de één toch ook “ribbelig” en “hobbelig”?
Maar goed, daarna dacht ik; dat is niet aan de binnenkant van de vagina.
Maar omdat je zegt “de binnenkant van mijn vagina aan 1 kant” dacht ik aan de schaamlip.

… Shocking.

Het is normaal, dat heeft iedereen en het is niet alleen je g spot. Wat dacht je dan, dat alles helemaal glad was daarbinnen. Jongens denken daar niks raars over, want het is normaal.

Dat is normaal.

dat is zó normaaaaaal, iedereen heeft dat, dus maak je geen zorgen

Heeft iedereen! :slightly_smiling_face:

Ja is gewoon normaal voor zover ik het nu hoor, als je er last van hebt, dan toch misschien naar de huisarts.

hehe dat is normaal! En geloof me, ik heb heeeeel wat vrouwen in hun vagina gevoeld en iedereen heeft dat! (okee dit klinkt smeriger dan ik het bedoel…)

^gynacoloog?