binnenkant auto opleuken

hey meiden,

aankomende donderdag mag ik mijn eerste autootje ophalen!!
een zwarte seat arosa 1.4 sport!
heel lief en klein
nu leek het me een leuk idee om de binnenkant een beetje op te leuken (ik weiger ‘pimpen’ te zeggen, want dat woord is stom :stuck_out_tongue:)
ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar het leverde niet zo heel veel op
nu zat ik een beetje te denken aan eendjes (ik heb vroeger badeendjes gespaard) op het dashboard te zetten of een hawaiiketting om de versnellingspookding (ok, dat is heel erg cliché, maar daarom juist)
ik hoop dat jullie leuke ideetjes hebben! (:

xxx

Misschien de riemen opleuken :’)?

haha ohja, maar hoe!:stuck_out_tongue:

aan je spiegel wat dingen hangen, bij me vriend hangen er dobbelstenen, bokshandschoentjes, condooms (met plaatsnamen erop, londen, parijs ect.)

verder heb je vrij leuke stoelhoezen te koop, de riemen opleuken met iets.

misschien eendjes idd of zo een wiebelhondje?
raad je wel aan die vast te plakken anders rolt die door heel je auto heen als je door de bocht gaat :stuck_out_tongue:

Je kan een leuk stofje uitkiezen en daarvan een hoes maken die over je hoofdkussen kan? Dobbelsteentjes aan je achteruitkijkspiegel ehh… van die wiebelende-hoofden-hondjes op het dashboard :stuck_out_tongue:

Met van die bloemen?

je kunt stoelhoezen, leuke (felgekleurde) pedaaltjes, leuke matjes, raamfolie en stuurhoezen en weet ik veel wat nog meer kopen. :—P
Oh en leuke luchtverfrissers enzo, echt genoeg te bedenken hoor!

ohjaaa@ of zo’n bloemenlampenketting ding op het dashboard
ik heb nmelijk zo’n ding, en die bloemetjes zijn roze :grinning:
haha
ben nogal gek op roze, excuses daarvoor

die hoofdsteunstofjeding is echt een leuk idee!
nu nog 'n stofje vinden haha!
en aan de achteruitkijkspiegel idd
weet alleen nog niet wat, ik zat te denken aan zo’n surfketting, dat vind ik er altijd wel heel mooi uitzien

me moeder is helemaal gek van hello kitty xd en ze heeft zo’n hello kitty kartonnetje hangen aan haar achteruitkijkspiegel, hij ruikt naar vanille :grinning: zo’n geur ding xd

Oh verschrikkelijk xD

ik heb zilveren dobbelsteentjes aan mn binnenspiegel
zo’n hello kitty zonnenscherm ding (hoe heet dat?)
een roze plaid met witte stippen en een roze met rode hartjes plaid op de achterbank liggen
en zo’n aapje dat heen en weer slingert als luchtverfrisser
hahaha vind 't zo leuk :grinning: