Binfom lintjes

Hi meiden!

Ik heb in maart een braziliaans gelukslintje gekregen. Voor degenen die niet weten wat het is/hoe het werkt:

Je krijgt dus een lintje. Iemand moet die bij je omdoen, en maakt 3 knoopjes. Voor elk knoopje mag je een wens doen. Als je lintje afvalt, komen je wensen uit.

Nu is mijn lintje nog niet afgevallen, maar ik vraag me af wie ook zo’n lintje heeft gekregen/gekocht, of die al is afgevallen en natuurlijk of je wensen al zijn uitgekomen!

Groetjes!
(Geen idee of ik het bij her juiste onderwerp plaats)

*bonfim :slightly_smiling_face:
ik heb er eentje om sinds mei 2013, nog niet afgevallen
ik weet niet of ik er echt in geloof maar vind het idee gewoon heel leuk :slightly_smiling_face: mijn nichtje heeft dezelfde om

hahah whoops spelfout

Ik heb er ook eentje gehad! Mijne is wel afgevallen, maar mn wens was niet uitgekomen aangezien het eigenlijk al vast stond dat het niet goed ging komen maar toch, volgende keer beter hahaha

Ja ik heb er ook verschillende gehad,maar vaak afgeknipt. Dat doe ik niet meer! :slightly_smiling_face: heb nu een roze om en nog een neon groene liggen

Ik heb er op dit moment twee. Eentje al helemaal afgeraffeld en versleten en de andere nog netjes. Allebei sinds zomer 2013. Ik hoop onderhand dat ze gaan afvallen want ik vind ze lelijk worden haha

Heb heel lang een rode omgehad en deze viel na anderhalf jaar af, hij was wel lelijk geworden maar wilde hem perse omhouden haha, 1 van de 3 wensen is uitgekomen en de andere twee kunnen nog uitkomen dus wie weet!

Ik heb er een om me bed, hangt er nu 4 jaar en denk niet dat hij er ooit af gaat vallen haha.

waar kopen/krijgen jullie ze?

ik wil er een aantal (30 ofzo!) met mijn nichtje kopen voor een beetje een schappelijke prijs…