bindingsangst?

Heee ,

Ik zit ergens mee, een jongen zei over de telefoon dat die wilt dat ik zn meisje word. Hij wou het niet over de telefoon doen maar het was allemaal heel ingewikkeld en ik dacht dat hij mij niet meer leuk vond en hij woont best ver weg.

hij zit bij mij op school dus ik zie hem morgen maar volgende week komt die naar me toe en het is zn plan om te vragen of ik dat zegmaar wil dan.

en ik wil heel graag want ik vind hem al heel lang leuk!
alleen ik heb een paar probleempjes.

1 bang voor zijn ouders (volgens vriendinnen is zn vader echt gemeen )
2 best wel bang om me te binden, ik heb tot nu toe iedereen afgewezen (zijn er maar 3 hoor) die ik wel echt heel leuk vond maar ik vond het gewoon eng. heb je dan bindingsangst?
3 bang om te zoenen, hij vind mij echt leuk en t was mn beste vriend. maar ergens ben ik toch bang dat die er op afknapt want ik vind m echt leuk.

en ik heb ook tegen m gezegd dat ik wel wat wil met m maar dan niet zo iets van drie weken want dan kan je het net zo goed niet doen…
ik ben 14 btw.

ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen, en nee alsjeblieft geen rare en lullige reacties heb ik niks aan =$

alvast bedankt xx

ik zou het ook niet weten … ik denk dat je het beter kunt proberen je weet niet hoe zijn ouders zijn maar hij weet dat ook niet van jou en dat binden ? daar zul je toch een keer overheen moeten en 3? een jonge die je dumpt omdat je een keer niet goed zoent is het niet waard en als ik het zo lees vind hij je echt leuk en zal hij je niet dumpen voor zoiets xx

Ahw, wat ben jij schattig! :wink: Lullige reacties heb je inderdaad niets aan.

Ik zou het gewoon proberen. Klinkt als een lieve jongen. Als je hem leuk vind, en zeker weet dat het goed zit tussen jullie, whats gonna stop you? Je gaat een relatie aan met hem, en niet met zn ouders… Je bent 14, waar praten we echt over, neem het allemaal niet te serieus! Probeer het gewoon, what doesnt kill you makes you stronger!

haha oke! en waaarom ben ik schattig? =$
ik ga t gewooon proberen dan maar.

Volgens mij ben je erg gewoon nog niet klaar voor.

jawel ik vind m erg leuk .

zoiets heb ik ook gehad toen had ik anderhalve dag met een jonge en daarna was het uit en ging hij na een week met me ( toenmalige ) goede vriendin okeey ik ben jonger dan jou maar ach… niet veel . je moet proberen je zelf over die angst heen te zetten :slightly_smiling_face: en als het niet goed voelt kan je het ( net zoals mij , ookal wou ik hem later wel terug :# ) gwn uitmaken met hem . je gaat nog niet met hem trouwen hoar :grinning_face_with_smiling_eyes:
die ouders zullen trouwens denk best wel meevallen en wat zoenen betreft dat komt vanzelf wel :’)

Als hij jou ook zo leuk vind, kan het best toch nog even wachten tot het officieel wordt? als jullie van elkaar weten dat je geen ander wilt, kan je toch nog even aan de situatie wennen en als je je wat zekerder voelt wat officieels beginnen? niks tegen je zin doen, als hij jou echt leuk vind accepteert hij dat en wacht hij wel, alles op zn tijd.

we zitten dus al zo’n beetje drie/vier maanden.

HET GING TOP !