Bindingsangst?

antwoord heb ik

Misschien ben je gewoon hartstikke verlegen en onzeker. Bedenk je wat het ergste is wat er kan gebeuren. Vrij weinig toch, want hij vindt je al leuk, dat is al zeker. Kom dus over je angst heen. Grote stap, maar ga samen iets doen, dan zul je zien dat het hartstikke meevalt.

Ja zodra ik in zijn buurt kom, word ik verlegen en onzeker.
Maar ik sla gewoon dicht als hij me vraagt en dan wil ik zo liefst mogelijk en zo snel mogelijk offline. zou dat ook te maken hebben met verlegen denk je?
Ik heb het trouwens nu ook tegen hem gezegd… :blush:

oke, bij mij flipt 't forum ff xD

Wat zei hij toen je het vertelde?

Wow, dat had ik ook. En ik vind ook n jongen leuk, en hij mij, en gister hadden we afgesproken en eerst wou ik echt niet, omdat ik zo bang was nzo, maar het was super leuk! Misschien dat t door de drank kwam… maar het was iig super gezellig :grinning: Dus zet je er over heen, spreek gewoon af!

Das geen bindingsangst denk k
Eerder verlegenheid

Hmm, het zou best kunnen dat je bindingsangst hebt.
Ik heb het zelf ook, & na een tijdje maak ik het uit, omdat ik het gewoon echt niet meer aankan :'D
Ik ben erg perfectionistisch ingesteld, waardoor ik gewoon de perfecte vriendin wil zijn, maar omdat mijn zelfbeeld niet fantastisch hoog is, lukt dit gewoon echt niet.
Bij mijn ex durfde ik niet in zijn ogen kijken, omdat ik me zo schaamde over mezelf. Terwijl ik - begrijp dit niet verkeerd - geen lelijk meisje ben, maar toch raak ik dat gevoel niet kwijt.
Ik snap bijvoorbeeld ook nooit dat iemand van mij kan houden, en ben bang dat ik niet goed genoeg ben,…
Een vriendin van me had dit ook ; weliswaar in een mindere mate, maar haar advies is : Niet denken en gewoon doen.

ja dat heb ik ook, ik heb een heel laagzelfbeeld. En dat ik bang ben, om niet goed genoeg te zijn, heb ik niet alleen bij een vriendje, maar ook bij vriendinnen soms. Maar jij ook sterkte! x

Hij snapte het, en net heeft ie me weer gsmst en weer gevraagd.
Ik ga ja zeggen hihi, maar nog steeds ben ik bang. Heel bang :x

wow, jemig, komt me best wel bekend voor, dacht dat ik een van de weinigen was maar niet dus :slightly_smiling_face:

Just sale christian louboutin heel shoes.
http://www.heelsvogue.com
Why Choose Our Christian Louboutin Shoes
+ We offer Free Shipping to all over the world.
+ All the Christian Louboutin shoes have been worked by a craftsman and finished by hand.
+ All the materials are through the careful selection.
+ Every elegant shoe is one of masterpiece from Christian Louboutin.
+ All shoes are brand new come with Christian Louboutin original box,shoes bag and tissue paper.
+ Guarantee fast ship.

wat hebben wij daaraan? :stuck_out_tongue:
@ hierboven

haha grappig, ik dacht juist dat ik een van de weinigen was :stuck_out_tongue: