Bindingsangst

Heey
ik heb bindingsangst, ik vind het echt vreselijk…
Ik vind jongens steeds leuk…
Maar zodra ze een move maken stoot ik ze af…
Iemand het zelfde probleem?
Of tips om er af te komen…
Ik heb het tegen een paar mensen gezegd…
Mijn beste vriend…
Die ik eerst leuk vond en hij mij ook…
Heeft mij erop gewezen…
xx.

-

had ik vroeger ook… alle jongens vonden me daardoor een ijskast etc -.- heel lastig. maar toen een jongen me leuk vond en een move maakte zei ik het zo tegen hem dak altijd ongemakkelijk was int begin dus dat hij me daar aub niet onmiddellijk door liet vallen enzo en dat heeft hij niet gedaan. toen we paar keer samen uit waren gegaan wast voorbij en had ik geen angst meer omdat ik hem al goed kende en hij echt veel geduld met me had. mss dat je dat ook kan proberen? dan hebben ze toch al begrip voor de situatie en weten ze dat het niet is omdat je hen niet leuk vind maar juist wel daardoor.

succes! x

Ik vertel het ook altydd.
Maar ik durf het gewoon ehct niet!
Ook al wil ik het heel graag…
xx.

misschien vind je alleen die stap van single naar relatie eng maar als je eenmaal een relatie hebt dat het mee valt, probeer even je verstand op nul te zetten als een jonge iets met je wil, als je hem leuk vind zeg gewoon ja en probeer het uit misschien gaat de angst weg en wen je eraan een vriendje te hebben en waarschijnlijk vind je het dan nog leuk ook :grinning: ! en was het dus idd alleen die ene stap die in het begin heel groot lijkt maar eigelijk wel mee valt en zoo niet… dan maak je het weer uit en zeg je gewoon sorry ik heb bindingsangst misschien over een paar jaar :stuck_out_tongue:

[i]Komt bekend voor…

Met men vriendje van nu had ik het int begin ook maar hij gunde me gewoon alle vrijheid & vooral erover gepraat … Raad je gewoon aan om het te zeggen, dat je schrik hebt om je te binden, en als hij hier goed op reageert weet je gewoon dat je met hem verder kan! [/i]

ik heb ook zoiets.
bijvoorbeeld; ik vond een jongen leuk, hij mij ook. dus we gingen steeds dichter naar elkaar toe groeien zegmaar. en opeens kreeg ik zo’n misselijk gevoel.
het is gewoon irritant.
het is iedere keer zo’n misselijk gevoel, of opeens iets van -nee ik wil het niet-.
is dit ook bindingsangst? :x

je bent 13… hoe kan je dan in godsnaam spreken over bindingsangst? ‘relaties’ op jouw leeftijd horen gewoon te blijven bij zoentjes en handjes vast meer niet

-

Volgens mij heb ik het zelfde probleem, kom ik net even achter [a] :stuck_out_tongue:
Als ik iemand dan echt leuk vind dan denk ik ja maar wat als het wederzijds is, hoe moet het dan? Straks wordt het zo’n relatie dat je niks zegt en doet met elkaar… En dan is het allemaal zo verpest… Perhaps that’s the reason why I haven’t had a boyfriend yet…:stuck_out_tongue:

Ik denk dat ik ook bindingsangst heb. Ik heb wel meestal zoiets van go with the flow, maar als ik dan een maand met een jongen heb, slaan de twijfels enzo toe. Waarom weet ik ook niet, maar het is geen pretje.

En nou ging ik laatst ook uit en jongen vond me leuk. Ik deed er niks mee, had er geen zin in ofzo.

Maar hebben jullie ook dat je eerst een jongen veel beter wilt leren kennen (als vrienden), voordat je pas verder kunt gaan. Ik heb dat eigenlik wel heel erg.

Preciess, dat gevoel heb ik ook… zoals jullie dat allemaal beschrijven…
Ik vind nuu ene jongen leuk en hij mij ook…
Ik ga er gewoon niet over nadenken…
Hij weet het ook al van mij… en reageerde er heel goed op.
En trouwens ik ben gister 14 geworden…
Is dat wel een geode leeftijd voor Realties? :stuck_out_tongue:
xx.

Ik heb geen bindingsangst, ik heb gewoon geen zin in een relatie.

Hee,
Ik heb niet echt bindingsangst, Maar ik durf geen verkering, Ik ben bang dat mn ouders dom over me gaan denken of gaan zeuren!!! :S

oh, herkenbaar!
ik heb ook zoiets, maar weet niet of het echt bindingsangst is.
dan vind ik een jongen leuk, en dan ben ik heel vrij en durf ik alles
maar zodra hij mee gaat doen en t serieuzer dreigt te worden dan word ik heel afstandelijk…
maar k heb nu een goede vriend die me heel erg mee helpt, hij heeft wel een vriendin, dan durf ik ook alles te zeggen omdat hij dan sowieso geen relatie hoeft… maarja =)
succes meiden!

bindingsangst is volgens mij iets heel anders?
bindingsangst hebben vrouwen van boven de 30, 40 die al meerdere malen keihard in de steek zijn gelaten door verschillende mannen waardoor ze zich niet meer durven te binden, bang dat ze WEER in de steek worden gelaten.
Jullie zijn gewoon stelletje ‘pubers’ die het hele relatie en jongens idee nog een beetje eng en spannend vinden. Als je er nog niet klaar voor bent ben je dat niet, het komt nog wel maak je geen zorgen.

Bij mij is het misschien nog wel stommer =S
Ik kan een jongen best ver toelaten als ik hem leuk vind, en als ik dan een hele goeie band met hem heb, we vertrouwen elkaar en we kennen elkaars geheimen… Dan wil hij een relatie. Maar dan kan ik het opeens niet meer; ik wil dat gewoon écht niet. En dan stoot ik hem af en kwets ik hem. Terwijl ik heel veel om hem geef. Echt kut dus.

nou…
ik was ook best hard gekwetst door een jongen en daardoor ben ik echt een tijdje bang geweest om NOG een keer zo gekwetst te worden.
Nu ben ik gewoon helemaal een beetje van de kaart af op het liefdesgebied, want ik val gewoon telkens op de verkeerde.
Bezet(?), te oud en player, zo zou ik hem in 3 woorden omschrijven

maar @ topicstarter
je kan misschien ook eens uitgaan, meestal heb je dan wat op en dan verloopt contact met jongens iets makkelijker, dan durf je dichterbij te komen enzo. En misschien bevalt 1tje dat wel en dan smst/mailt die jou wel?

mee eens. :’)

[nohtml][b][message=4296232,noline]groentjes schreef op 15 November 2009 @ 16:53[/message]:[/b] bindingsangst is volgens mij iets heel anders? bindingsangst hebben vrouwen van boven de 30, 40 die al meerdere malen keihard in de steek zijn gelaten door verschillende mannen waardoor ze zich niet meer durven te binden, bang dat ze WEER in de steek worden gelaten. [b]Jullie zijn gewoon stelletje 'pubers' die het hele relatie en jongens idee nog een beetje eng en spannend vinden.[/b] Als je er nog niet klaar voor bent ben je dat niet, het komt nog wel maak je geen zorgen.[/nohtml]