Bindingsangst?

Hey meiden,

ten eerste sorry dat er hier alwéér zo’n zeiktopic word gepost, maarja het is even nodig. Misschien heb je ooit al is een topic van mij gelezen over een jongen waarmee ik tijdelijk ging, daarna niet meer officeel maar wel nog bij elkaar, kinda.

Nu is het dus zo meestal dat tie elke dag komt, echt elke dag s’ middags s’ avonds. En dan ineens kan die steeds niet, dan gaat die sporten op straat, met vrienden etc. Dat vind ik natuurlijk goed, maar soms is het dan weer zo dat ik hem een paar weken niet zie. En dat voelt soms best alsof die gewoon even niet met me wilt zijn, ik denk dat tie een beetje bindingsangst heb, als het weer té word neemt die even afstand ofzo?
Maar ik wil er ook niet over zeuren tegen hem want het is niet officeel aan.

Wat denken jullie? x

Je hoeft toch niet 24/7 bij elkaar te zijn, ik denk dat hy ook gewoon nog met zn vriendin wil hangen… dat is toch niet meer dan normaal?

wat hxc zegt.

Ik zeg toch dat het een paar weken is. Dat is niet een dagje. En ik zei al dat ik dat niet erg vond als die van mij part 7 dagen achter elkaar bij hun is, maar het is vaak een paar weken ineens. Uit het niets.

Je moet hem niet opeisen zegmaar, dat vinden jongens volgens mij niet zo prettig. Ik zeg niet dat je dat doet hoor, maar misschien komt dat zo op hem over… Maar meid, wees niet onzeker of hij niet bij je wilt zijn want dat wil hij wel, maar ik denk dat hij niet zijn vrienden kwijt wil raken…
Succes!

Ja, dat kan toch? dat hy gewoon inneens weer wat dingen afspreekt… en als hij niet bij je wil zijn dan sprak hij helemaal niet met je af

misschien moet híj wat meer met je praten, maar je kan hem niet dwingen.

Nee dat doe ik niet, want ik weet dat jongens dat vervelend vinden. :stuck_out_tongue:
Ik vraag wel is wat die gaat doen en dan is het van oke gezzelig blabla. En soms vraag ik of die zin heeft om af te spreken en als het dan nee is zeg ik gewoon oke andere keer maar weer dan. Zodat het hem geen opdringerig gevoel geeft. En ik denk ook dat je daarin gelijk heb, want hij is heel close met vrienden enzo. Maar hij wilt mij toch ook niet kwijt denk ik dan, haha. Maar dat gebeurd niet en dat weet hij want ik ben gek op hem al langer als een jaar, dus mij raakt die niet kwijt en dat weet tie.

In de tijden dat ik veel met hem afspreek komt die er zelf mee, dan komt alles van zijn kant enzo. Ik dwing hem niks. :stuck_out_tongue:

hoe kom je er dan bij dat hij bindingsangst heeft. als hij er zelf mee komt…

Omdat hij na die paar dagen INEENS helemaal niet meer zo doet. En het is net alsof als het weer te close wordt dat tie dan snel wegrent.

wssg omdat hy zn vrienden ook niet links wil laten liggen. hy kan moeilijk 24/7 met jou omgaan

Oke nvm volgens mij snapt niemand het. :stuck_out_tongue:

Ik snap wel hoe je het voelt, maar denk niet dat je er zo zwaar aan moet wegen. Als hij echt bindingsangst had was hy echt niet zolang met jou aan de gang. en anders er eens over praten met hem…

Ik vind het gewoon vaag dat je wel wekenlang bij vrienden kan zitten en dan een paar dagen bij mij en dan weer ineens snel wegrennen van me.

Eerst deed hij niet zo, dus bindingsangst zal hij wel niet hebben.

Waarom ik ook denk dat hij bindingsangst heb is omdat hij het niet aan wilt hebben omdat het hem benauwd, geeft hem het gevoel dat tie geen vrijheid heeft.

Kortom nu rotzooid hij met jou en kan hij doen en laten wat hy wilt.
En als het aan is is hij gebonden dus is zn vrijheid weg, beetje krom want als je echt om iemand geeft maak dat je niks uit, komt zo meer over alsof hij niet van andere meisjes af wilt blijven…