Bindingsangst

[i]Ik heb heel erg last van bindingsangst. Elke keer als een jongen te dichtbij komt of praat over een relatie krabbel ik terug. Ik hou ook heel erg van me vrijheid en ben graag met me vriendinnen of vrienden.

Nu vind ik een jongen heel erg leuk, en hij mij ook. Maar hij praatte laatst over een relatie en dan krijg ik het meteen weer benauwd.Ik wil terug krabbelen maar ik wil hem niet kwijt, dan laat ik de angst weer de baas worden en dat wil ik niet. Maar toch ben ik zo bang. Ik weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Heeft iemand hier ook last van? en hoe gaan jullie hier mee om?
liefs xxxx[/i]

Ik heb het zelf niet, denk ik. Maar kan je het hem niet gewoon vertellen? En alles rustig aan doen?

Ik heb er ook last van, als je weet dat hij je ook leuk vind, vertel het hem dan gewoon zoals al gezegt is.
Als hij een leuke jongen is snapt hij dat heus wel en moet je gewoon aangeven wat je wel en niet wilt.
Zeg dat je hem wel echt leuk vind en je bindingsangst het niet wil laten verpesten.

Succes!:slight_smile:

zelf ook last van
ik lees mee

Ik heb er ook last van, en ik heb eigenlijk best wel slechte ervaringen met het vertellen want dan krabbelt een jongen ook snel terug. Maar als je het gevoel hebt dat hij een jongen is die daar goed mee om kan gaan (hij moet je dus wel echt leuk vinden) zal ik het zeker vertellen als ik jou was. Zo weet hij ook dat hij er rekening mee moet houden en kunnen jullie het gewoon rustig aan doen.

Kijk anders eens op http://www.bindingsangstverlatingsangst.com/ voor meer tips en hulp bij je probleem.
Je kan ook testen of je echt bindingsangst hebt.