bindingsangst of wat is dit:((

Hee meiden,

Sinds een tijdje loop ik met een jongen, hij is echt heel lief voor me en hebben het erg leuk samen.
Heb het eigenlijk nog nooit zo leuk gehad met een jongen:o
Maar nu begin ik vaak irritante rare dingen te denken…
Ik weet dat hij op zn 17 helemaal los is gegaan,dus hij heeft met best wat
Meisjes seks gehad, hij is nu 20. Ik heb met niet veel jongens seks gehad
En nu denk ik vaak van waarom heb ik me zovaak ingehouden, had ook
Meer schijt moeten hebben, ik kan nu nooit meer wat met andere wat doen zoenen enso
Met uitgaan, met jongens meegaan. Heb het idee dat ik niet
Alles uit mijn jeugd heb gehaald, dat ik veel meer had kunnen beleven.
Maar waarom denk ik nu zo, besef ik mijn jeugd nu pas? Waarom denk ik nu aan deze dingen,nu ik het
Net zo fijn heb met een jongen?

Hebben meer dit gehad? Hoelang dacht je zo en wat deed je eraan ?
Waarom denk ik nu uberhaupt zo ?

Hoop dat jullie me kunnen helpenxx
Aan reacties te zien lijkt het dat mijn verhaaltje alleen maar om de seks gaat, dit is eigx
Niet de bedoeling haha.

Dat losgaan had ook fout kunnen aflopen.

Ik heb dit helemaal niet gehad eigenlijk en denk ook niet dat ik het nog ga krijgen. Dat je een aantal jaren geleden ‘maar met een paar’ jongens seks hebt gehad, was jouw keuze op dat moment. Op dat moment was het blijkbaar een goede keuze, anders had je het niet gedaan. Het is dus echt niet nodig om daar spijt van te hebben! Daarnaast vind ik absoluut niet dat je niet alles uit je jeugd hebt gehaald, als je niet met honderden jongens hebt gezoend/seks hebt gehad. Ik zou je gewoon lekker gaan focussen op die jongen, kijken waar het heen gaat en je niet al te druk maken over met hoeveel jongens je het bed hebt gedeeld in je jeugd.

Ik vind dat de personen boven mij gelijk hebben: “het had ook fout kunnen gaan” en daarbij, waarom denkt altijd iedereen dat je met zoveel jongens moet gezoend of seks gehad hebben voordat je alles uit je jeugd gehaald hebt? Ik moet eerlijk bekennen dat het ook ooit in mijn hoofd gespeeld heeft ( ik word bijna 18 ) en vooral omdat ik maar met 1 jongen gezoend heb, maar net zoals ze hierboven zeggen “dat voelde goed op dat moment” en achteraf gezien ben ik zo blij dat ik niks gedaan heb om de reden dat ik dacht dat ik dan pas alles uit mijn jeugd gehaald zou hebben. Ik denk dat je die gedachten los moet laten. Als je deze jongen echt leuk vind, wat maakt het dan uit of je met een paar of met 100 jongens het gedaan hebt? en daarbij denk je niet dat die je leuker zult vinden als je het maar met een paar gedaan hebt in plaats van met 100e? ik vind het ieder geval walgelijk of het nou een jongen of een meisje is als iemand het met zoveel mensen gedaan heeft! (: en ik denk wel dat het misschien bindingsangst kan zijn, want ik heb zelf bindingsangst en dat heeft vroeger dus ook ooit in mijn hoofd gespeeld op zo’n moment. En ik ben er ook van overtuigd dat schijt hebben dom is, vroeg of laat krijg je daar toch spijt van! ( tenminste de meeste mensen die zo’n dingen gedaan hebben in hun jeugd hebben achteraf spijt ). Ik zou het ieder geval gewoon proberen met die jongen! ( en nog iets: het is maar een relatie he, je gaat niet trouwen, dus als je uiteindelijk toch een wilde jeugd wilt kan het altijd nog toch? )