Bindingsangst en een relatie??

Hoi meiden,

Ik heb nogal wat bindingsangst, en nu ben ik ‘bezig’ met een jongen, en hij is zo leuk en grappig en lief, en hij is ook leuk om te zien maar ik probeer mezelf altijd een soort te dwingen om op iemand te vallen, heel raar. Dan wil ik heel erg graag, maar meestal wordt het dan niks omdat ik na een paar dates denk, meh, ik val toch niet op hem (en de jongen in kwestie heeft meestal al trouwplannen, god wat gaan ze snel allemaal). Ik heb een beginnende rela al wel vijf keer verbroken. Ik ben er dan nog helemaal niet uit wat ik voel terwijl hij alles al heeft uitgevogeld. Ik voel dan zo erg de druk dat ik denk, nah laat maar.

Bij de nieuwe jongen heb ik verteld van mn bindingsangst enzo, en over veel andere dingen, dus ik wil dit graag vast houden. Ik ben alleen bang dat het wéér mis gaat, want dat gaat het altijd. Als ik op date moet wordt ik helemaal gek (ook lichamelijke klachten, buikpijn, hartkloppingen etc, echt in extreme vormen), dus ik heb dates al vaak afgezegd.
Wat ik wil weten is wie er nog meer bindingsangst heeft(gehad) en hoe je daar vanaf komt, of hoe je ermee omgaat in een relatie. Want wat er nu begint met die jongen is best speciaal en ik wil niet dat ik er spijt van krijg als ik het beëindig. Ik ben bijna bang dat ik gewoon nooit verliefd ga worden ofzo.

Ben benieuwd! :flushed:

Denk dat je wel wat hebt aan dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/meiden-met-bindingsangst-algemeen-topic-305512.0.html

Mag je gewoon in reageren