Bilspieren

Heeey,
Ik train sinds de zomervakantie mijn bilspieren (na het hardlopen) en zie nog niet echt verschil, als ik ze aanspan voel ik het wel en zijn ze hard maar er zit een vetlaag overheen waardoor je het niet ziet (ze zijn ook slap). Ook heb ik last van striae en cellulite op mijn billen. Ik eet de laatste tijd veel gezonder maar ik zie gewoon geen verschil. Zijn er soms meiden op girlsscene die hetzelfde probleem hadden en hier ervaring mee hebben? Of hebben jullie nog tips wat ik nog meer kan doen om het ‘strak’ te krijgen?
Xxxx

tja, je krijgt echt niet hup 1,2,3 een perfecte kont, het heeft tijd nodig.
zet gewoon door, en na een tijdje zul je het echt wel zien!

Jep, hier ook een cellulite lijder. Ik probeer ook mn kont te trainen en het werkt niet haha

@Saarzel haha hoe lang ben je al bezig met trainen?

Wat voor oefeningen doen jullie dan? :blush:

Je moet proberen dat als je zit je billen aan te spannen. Heb wel eens gehoord dat, dat werkt heb het alleen niet zelf uitgeprobeerd.

Die filmpjes van Blogilates ga ik ook eens proberen! Ik doe altijd al andere van haar haha, ze is echt goed en zo vrolijk.

Ik weet niet of het uberhaupt resultaat zal hebben want ik heb echt geen kont ofzo haha.

[font=Helvetica Neue]

Ehm, ik heb daar geen last van. Dus niet iedereen. :’)

OT: Zwemmen is ook erg goed voor je (bil)spieren!

Zelf doe ik ook veel workouts van casey voor mijn bilspieren. Nu ongeveer 2 maanden ofzo. En als ik mn spieren aanspan voelt het ook heel hard alleen zit er een vetlaag overheen waardoor je het niet ziet :frowning_face: dus het heeft bij mij niet zo veel zin, ik moet eerst het vetlaagje wegwerken en dat is veel lastiger… iemand tips hoe je het vetlaagje snel weg kan krijgen? Ik eet al heel gezond en sport 4x per week.

Idd de filmpjes van blogilates! En daarnaast als je fitnesst oid, moet je eens navragen welke oefeningen voor bilspieren zijn. Er zijn altijd wel 2/3 machines daarvoor, doe ik ook, en werkt best wel.