Billy the Kid

Wat vinden jullie van hem ?

Mijn engelse leraar zat altijd een heel verhaal op te hangen dat hij in zijn vorige leven Billy the Kid is geweest. En dat hij toen doodgeschoten is in zijn rug, en dat je daarom nooit achterlangs hem mocht lopen -.-’’

Waarom een topic aan maken over een man die twee eeuwen geleden 21 mensen vermoord heeft? Maak ook meteen een topic aan over Jack the Ripper :’)

Ik vind serie moordenaars van nu veel erger dan eentje van twee eeuwen geleden.

Hahaha ik ging stuk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Billy ‘trekt’ mij meer op 1 of andere manier.

En hij had ook een poster achterin zijn lokaal hangen met 3 hondjes Flip, flap en flop, en als je dan niet luisterde zei hij. ‘’ kijk eens naar die hondjes op de muur, dat zijn flip flap en flop. Zeg de namen nu maar eens na ‘’ En als je dan flap flip en flop zei moest je nakomen, of ook als je ze goed in volgorde zei. Want dan vond hij het leuk om je te laten nakomen -.-

Vage man , als grapje of zei hij dat echt? Maar Billy is volgens mij helemaal niet in de rug geschoten het was donker toen hij in een huis kwam en werd hij in zijn hart geschoten door Pat Garrett.

Mischien is hij wel nooit in zijn rug geschoten, Er was ooit een man die bekende hem te zijn en vroeg om gratie vlak voor zijn dood, en mensen geloofde hem wel

Ik had nog nooit van hem gehoord, dus ik heb even door wikipedia gelezen. :stuck_out_tongue: En ik weet niet zo goed wat ik van hem zelf vind, ik bedoel, het is niet echt oké natuurlijk om mensen dood te schieten.

Maar ik vind dit soort verhalen over moorden van vroeger op de één of andere manier altijd wel interessant. :stuck_out_tongue: Net als inderdaad Jack the Ripper, of Elisabeth Bathory!

Ja brushy bill. Maar dan zou Billy heel oud geworden zijn… Bijna 100/90 jaar.