Hey lieve en sportieve meiden!
Ik heb best volle billen en ronde billen, alleen er is geen spiertje in te bekennen?! En in mijn benen opzich wel… dus ik zou graag mijn billen willen trainen om ze gespierder en mooier te maken. Ik las overal wel dat de 30day Squat Challenge zou moeten helpen, maar zijn er meiden die dit doen die ook daadwerkelijk resultaat zien? En zijn er toch nog andere dingen bijvoorbeeld youtube filmpjes/accounts/workouts die jullie aanraden… En bijvoorbeeld een (wekelijks) schema hebben die jullie volgen? Qua eten en sporten… Alvast heel erg bedankt! Dit is niet bedoeld om af te vallen maar juist gespierder/strakker te worden.
Liefs
er zijn al ontzettend veel topics hier over. dus kijk daar een beetje rond en je hebt al je antwoorden.
Waarom is iedereen opeens zo obsessed met billen?
Als ik jou was zou ik bij google gewoon even intypen ‘Girlscene billen trainen’. Heb de laatste tijd aardig wat topics voorbij zien komen, dus je zult genoeg vinden.
Ik ben dr ook veel mee bezig tegenwoordig.
Deze blogpost vond ik daarbij heel handig:
http://www.workthates.nl/is-squaten-echt-het-ronde-billen-geheim/
Misschien heb jij daar ook wat aan.
Dankjewel!
1 tip, al die challenges zijn onzin en zijn voor spier uithoudings vermogen dus je bouwt er zowat niks mee op. Zoek de sportschool op en binnen 3 maanden heb je mooie billen
Dat is niet helemaal een realistisch beeld. Kijk bij jou heeft het gewerkt, maar jij gaat toch iets van 5 x per week naar de sportschool? Niet iedereen heeft daar zin/tijd/motivatie voor
Als je er niks voor wilt doen, dan kan je net zo goed zo’'n billenbroekje kopen met kussentjes erin. Sporten is de enige manier om een gespierde kont te krijgen. En ik zou ook naar de sportschool gaan, daar kunnen ze je assisteren met de juiste oefeningen en de goede apparaten.
Wow jullie reageren fel. Ik zeg toch niet dat je er niets voor hoeft te doen?, maar 5x per week naar de sportschool zou ik er niet voor over hebben. Ik ben totaal niet lui, maar dat gaat mij gewoon te ver.
Voor mij lukt het al met 2 keer in de week sportschool en hier en daar wat Blogilates. En die oefeningen uit de blogpost die ik hier posstte doe ik soms thuis, en soms in de sportschool.
Ik heb niet meteen billen als op al die plaatjes, maar goed, daar word aan gewerkt eh . Maar wat ik doe helpt zeker.
Niemand heeft het hier over 5x per week naar de sportschool toch, dat is wat jij er van gemaakt hebt. Hoe vaak Kim naar de sportschool gaat, heeft hier ook vrij weinig mee te maken gezien zij ook hele andere doelen heeft dan alleen ‘billen trainen’.
En dat bedoel ik niet aanvallend ofzo.
Saarzel reageert toch puur op “zoek de sportschool op en binnen drie maanden heb je mooie billen”. En ze heeft gelijk; dat hoeft helemaal niet waar te zijn. Hangt er maar net vanaf hoe vaak en intensief je gaat trainen. Bovendien is elk lichaam anders, dus misschien doe ik er bijvoorbeeld wel vijf maanden over.
Het gaat over billen, daarvoor ga ik 1x naar de sportschool maar en dan een klein uurtje dus de moeite waard als je het echt wil. En 5x snap ik dat dat te ver voor je gaat, ik wil er later mee werken enzo en het is echt me ding. Iedereen zijn eigen ding wat die leuk vind
Een gemiddeld mens ziet binnen 3 maanden resultaat (dus geef je gelijk dat het 5 maanden kan duren, ieder mens blijft anders). Ik heb het over mooie billen, wat ze denk ik wil. Niet meteen heel veel spiermassa erbij.
1x per week trainen is niet veel en zeker vol te houden, 4 oefeningen en je bent binnen een uurtje klaar. Wil je een mooi lichaam of mooie billen zal je er idd een beetje tijd voor moeten maken maar ze vraagt zelf naar advies
Aangezien het geen optie is voor mij om naar de sportschool te gaan (ouders, privé blabla) zocht ik naar alternatieven die ik bijvoorbeeld thuis zou kunnen doen en waarmee je daadwerkelijk resultaat ziet. Ik ben bereid om er hard voor te werken dus vandaar dat ik vroeg of iemand nog workout filmpjes, oefeningen etc wist…
Inderdaad, niet iedereen heeft de mogelijkheid om naar de sportschool toe te gaan… Ik ga dit topic eventjes volgen ik kan namelijk ook niet naar de sportschool toe!
Daar heb je gelijk in! Ik ben benieuwd.
Blogilates heeft leuke en goede filmpjes.