Bilhaar bij vriendin

Hee iedereen,

Dit klinkt misschien een beetje vreemd, maar wij ( twee vriendinnen ) hebben een probleempje. Als een vriendin van ons haar bikini of balletpakje aanheeft, heeft zij nogal veel haar daar achteruit steken. Donker haar, en het is echt goed zichtbaar. Ze is dan wel niet een hele goede vriendin, maar het is toch een beetje lullig om niks te zeggen. Maar hoe vertellen wij dit nou? Het is zo lullig en dadelijk wordt ze heel erg boos en schaamt ze zich. Iemand een suggestie hoe wij het haar op een tactische manier kunnen brengen??

Xxx

http://i59.photobucket.com/albums/g299/355sigfan/Humor/Trollspray.jpg

^ t kon toch xD

^ Hahahaha.
Maar, mocht het geen trol zijn. Voorzichtig zeggen, misschien met een oplossing er voor.

Ik kan dit niet heel serieus nemen eigenlijk. Aangezien dit je eerste bericht is. Maar goed, om toch antwoord op je vraag te geven, gewoon zeggen. ‘Huh, wat is dat nou bij je bikinibroekje?’. Succes :’)

^ :"DDDDDDDDDDD

Maar voorzichtig zeggen.

trololololo, sorry ik neem dit niet serieus.

^ Heee jij, het is werner de walvis, de walvis met… watvervrees xD

OT; Gewoon subtiel zeggen dat er wat haar boven haar bikinibroekje uitsteekt en dat je het lief bedoelt, omdat je bang bent dat anderen er iets van gaan zeggen?

OMG dit heb ik nog nooit gehoord, misschieen ongezond?

je kan of gewoon niets zeggen, aangezien jij aangeeft dat het een van je beste vriendinnen is.

wil je het wel zeggen? zeg het dan op een goed moment, niet waar allemaal mensen bij staan.

GoodLuck!

Niet alles is gelijk ongezond… Het is maar haar, come on. Geen dodelijk virus.

Ik denk wel dat ze het zelf door heeft hoor.
En trouwens dit is moeilijk serieus te nemen…

Aangezien de user in kwestie Koos heet en 1 bericht heeft xD

HAHAHAHAHAHAHAHA

Bilhaar :"D

`Mmm’ dit kan je gewoon niet serieus nemen je moet het niet op het internet zetten want ik vind het best wel zielig als je het zomaar op internet zet hoor!:fieuw:

Dit kan ik echt niet serieus nemen hoor, waarschijnlijk als het 'echt zo ’ zou zijn dan heeft ze dat zelf al door …

kan ze het vlechten?
dan zal ze het zelf wel door hebben.
kan ze het niet vlechten?
dan doe jij misschien een beetje overdreven of vindt ze het niet erg.
kom op, zoiets heb je zelf wel door.
en nogal kinderachtig als je gaat zeggen ‘‘heee weet je al dat je konthaar hebt?!’’

ik denk dat jij een jaar of 10 bent of een trol, dus please maak niet nog meer van zulke onzin topics.

Ik ben 10 maar ik heb wel gevoel ik bedoel je gaat toch niet konthaar bij je vriendin in een tpic zetten dat is pas kinderachtig

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

OMYGOD DOE IS EVEN NORMAAL ZEG
DANKJEWEL!

^ik bedoel dat jongere kinderen vaker onzin verzinnen en dat dan grappig vinden.