Bikinitops voor de grotere maatjes?!

Hoi hoi!

Ik zit best wel met een probleem, ik heb nu geen bikini (ook om andere redenen) maar ik ga dus misschien in de zomervakantie naar een warm land en dan ben ik natuurlijk van plan om veel te zwemmen… Maar aangezien mijn boobs behoorlijk groot zijn, vroeg ik me een paar dingen af…

1. Waar kun je voor een ‘klein’ prijsje een bikinitop scoren? (dus niet 50/60 euro :wink: )
  2. Ik heb wel eens gehoord dat meiden met grotere boobs wel eens bikini’s kopen bij de plus size van bijvoorbeeld Forever 21 etc. maar zijn die maten ook in de winkel te koop? Ik vind het namelijk altijd wel fijn als ik het van te voren kan gaan passen (:

Alvast heel erg bedankt! xx

Oh, helemaal niemand?

Je moet mensen ook wel de tijd geven om te reageren natuurlijk :wink:
Ik denk dat je deze zelfde vraag trouwens beter kunt stellen als er weer nieuwe badkleding in de winkels verschijnt. Nu in de winter zijn er bijna geen bikini’s meer te koop en kunnen wij dus ook moeilijk helpen met uitzoeken.
Wel is het voor een grote cupmaat aan te raden om een bikini mét beugel uit te zoeken en niet voor hele dunne bandjes / strapless te gaan. Zo zorg je ervoor dat je voldoende steun krijgt!

Ik ben het idd eens met Voldemort. Ik heb zelf ook een grote boezem en ik kies altijd een bikini met beugel. Ook is het verstandig om geen bikinitop te kiezen met kantjes en dingetjes die over je borsten heen vallen, 99.9% van de tijd word je boezem zo optisch alleen maar groter. En bij bijvoorbeeld de Livera kunnen ze je heel goed adviseren en opmeten.

Bij de HEMA heb je ook bikini tops met beugel, en broekje en topje wordt los verkocht. Maar ik denk inderdaad dat je nu niet heel veel keuze hebt in bikini’s.

gelukkig is de zomervakantie nog erg verweg. De meeste bikini’s komen rond maart/april/mei weer in de winkels. Dan kun je zelf gaan kijken waar je een goeie bikini kan kopen. Of dit in een reguliere winkel kan hangt er heel erg van af hoe behoorlijk groot je boobs zijn. Een D maat en eventueel E is nog wel goed te vinden (hangt ook van de omtrek af). Maar met G oid zal het toch wat lastiger worden ja. Dus afhankelijk van je maat kan je kijken welke winkels dit verkopen.

Het ligt er natuurlijk aan wat je maten zijn, maar ik heb het zelf al opgegeven met passen in winkels. Ik bestel gewoon bikini’s online! Zitten 9 van de 10 keer goed hoor. Bij bonprix hebben ze meestal ook wel grotere maten voor wat minder geld.

Asos heeft bikini tops voor grotere cups! Zijn qua prijs goed te doen en ik vind ze heel mooi :slightly_smiling_face:

Die dikke bandjes zijn wel vaak heel lelijk behhh. Ik heb een paar bikini’s met een paar dunne bandjes naast elkaar. Ik moet zeggen dat het eigenlijk veel lekkerder zit dan één dik bandje. En het staat wat leuker (en geen rode strepen, dus dikke tip).

Ik koop mijn bikini bij de HEMA of bij de Livera. Ik vind zelf de Livera betere kwaliteit, maar daar betaal je natuurlijk ook meer voor. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je het bovenstukje en het broekje los kunt kopen.