Bikini's

Hee,
Als jullie 2 weken achterelkaar op het strand zijn (ben strandwacht :grinning:), hoeveel bikini’s/zwempakken nemen jullie dan ongeveer mee?

Alvast bedankt

Ik heb gewoon maar 1 bikini. Je kunt er toch niet meerdere tegelijkertijd aan.

2à3 fsoo… Zo heb je wat afwisseling en kan je gwn als je de ene aanhebt, een andere wassen… Als je echt snel dingen beu word kan je er wat meer meeneme [zoals ik xD] x

2 of 3 idd.

je kunt ook maar 1 broek tegelijkertijd aan en toch heb je er meerdere!
maar ik zou er 2/3 doen zodat je ze ook kan wassen, wel zo fris als je er 2 weken in loopt :slightly_smiling_face:

Eh je kunt de bikini dezelfde dag nog wassen zodat je hem de volgende dag weer schoon aan kunt hebben?

Overdreven, 2-3 bikini’s :'3

Ik neem er ook 2 á 3 mee (:

Inderdaad, waarom zou je er meer kopen als je er nog een hebt die goed is? :'3

Ik neem er vaak 4/5 mee ofzo. Voor de zekerheid.

ik heb er nu ook 2, gewoon voor mezelf om af te wisselen :slightly_smiling_face:

Ik heb er 3, nouja in juni 4.

Maar je kan inderdaad dezelfde dag nog je bikini wassen, dat doe ik ook vaak, omdat er van de 3 maar eentje echt fijn zit bij het surfen en ik dat in de zomer praktisch elke dag doe.

2 of 3… beetje afwisseling is ook wel goed… En goed voor je kleurtje, als niet al je bikini’s triangle zijn.

ik heb er 3, en ik neem ze ik gewoon allemaal mee op vakantie,
het is dan wel zo dat je ze die avond nog kan wassen enzo, maar het is leuk als je wat afwisseling hebt, en (als je allemaal verschillenden moddelen hebt) mooier bruin, en dan heb je niet van die bandjes =]

Dat kan je dan wel over al je kleren zeggen? waarom zou je 2 broeken kopen als 1 ook genoeg is? Gewoon omdat het leuk is, omdat je wel eens afwisseling wil. Omdat je de ene dag zin hebt in een sportievere en de andere dag in een eh weetikveel bikini.

ik heb maar 1 bikini. Heb namelijk niet zo’n zin om 200 euro uit te geven aan bikini’s ieder jaar, aangezien er niet zo heel veel keus is voor mensen met een grote cupmaat.
Maar ik zou er een stuk of 4 meenemen, hoef je namelijk niet iedere dag te wassen.

ik heb er twee. maar ik wil er nog eentje.

god, dan kan ik ook zeggen: overdreven, 2 broeken als je hem dezelfde dag nog kan wassen. jeetje wat een onzin zeg, je wilt toch gewoon afwisseling?! ik vind het gewoon smerig om elke dag in dezelfde bikini rond te lopen en helemaal niet leuk! en als je hem elke dag wast word hij ook niet mooier van.

ik zou 3 doen, als er 1 stukgaat ofzo heb je er altijd nog 2!

Ik heb echt een overdosis bikini’s, maar als ik jou was zou ik er 2 doen!

neem gewoon alle bikini’s mee die je hebt, een bikini neemt nu niet veel plaats in he? en ander gewoon 2 à 3 bikini’s is perfect!