heee
ik zoek nieuwe bikini en ik vind natuurlijk weer nergens geen een in 70E of 65F
weet iemand mischien waar wel?
en onder de 200 euro, want ik had er een van marlies dekkers gevonden maar dat is dus onbetaalbaar.
kusjes
online krijg je ze wel in grotere maten, bij wehkamp bijvoorbeeld
ja maar die zijn vaak niet voorgevormd en daar gaat het vanaf 85
o dan zou ik t niet weten :")
hunkemoller ook niet?
gewoon een andere lingeriezaak?
Ik heb ook die maat en ik ben geslaagd voor 2 bikini’s in de livera! En nog redelijk betaalbaar, de ene was 90 euro en de ander 50!
Ik heb precies dezelfde maat + hetzelfde probleem!!
Hunkemoller is kut, daar hebben ze echt minimaatjes.
Inderdaad, zag ook grote cups hangen bij Livera, maar ik wil een beetje jaren '50 pin up bikini (oke misschien een foutje met een grote cup maar laat me lekker voor gek lopen).
En weet dus ook niet waar ik die vandaan moet toveren:(
Je kan ook gewoon een bikini kopen bij de Hunkemoller van 75 E of F en dan inlaten korten!
Tsja, ik heb er toch één van Marlies Dekkers. En nee, die kosten echt geen 200 euro. De mijne was 120 ofzo denk ik. En ja, ik snap dat dat misschien boven je budget is. Maar hou ook de uitverkoop in de gaten, MD heeft zo nu en dan leuke kortingen!
Freya?
Ik heb ook 70E en ik heb een XXL of welke maat het ook was triangelbikini gekocht bij de hunkemöller.
er zaten wel cups in maar geen beugel ofzo.
Bij triangelbikinis/halters hoef je tenminste geen rekening te houden met je omtrek .
Ik heb 70E, en toen ik bij de hunkemoller bikinis aan het passen was, zei die vrouw dat ik gewoon een 38 kon aandoen, omdat L toch te groot was door de omtrek. 38 zat ook veel beter.
ik heb 1 bij de Wehkamp besteld.
Je kan daar een maat en een cup aanvinken. Ik heb daar 1 van esprit besteld (ook te koop bij livera trouwens) en ik heb maat 36E gekocht. Van BH’s heb ik 70E/F. Dus misschien dat je eens bij de wehkamp/livera/ergens anders waar ze esprit verkopen kan kijken.
Edit: Het is trouwens gewoon zo’n beugelbikini. Niet zo’n triangel En ik was 45 euro kwijt.
Bonprix!
Via girlscene is mij die site aangeraden en heb 'm daar besteld; TOP. Was ruim op tijd binnen en ging super! En was maar 25 euro of zo.
Gewoon normale cupmaten etc.
XX
ik ken het probleem, ik heb maat 75D en ik kan al geen bikini’s vinden. ik ga dit topic in de gaten houden!
Vorig jaar heb ik een bikini gevonden bij de hunkemoller in 70E. Probeer zo snel mogelijk te gaan naar de winkel als de bikini’s er zijn want dan hebben ze nog meer maten. En vraag ook of ze het hebben want de kans bestaat dat ze achter nog meer hebben liggen.
Ik vind het echt heel vervelend dat mensen met een kleine omvang maar grote cupmaat zo weinig keuze hebben. Inmiddels heb ik 65G/70F. Dat is helemaal niet te doen bijna.
Op dit soort momenten zou ik echt zelf een winkel willen beginnen met allemaal bh’s en bikini’s en lingerie voor mensen met grote cupmaten. Maar dan echt mooie en niet te duur en ontzettend veel keuze. Het zou mij in ieder geval een hoop irritaties schelen.
hunkemoller hebben ze ook gewoon cup E hoor, heb daar nog zwarte besteld vanmiddag
Bij Hunkemöller hebben ze inderdaad cup E maar zelden met omvang 70 en al helemaal niet met 65…
Ik heb zelf ook maat 65 F. Freya heeft wel leuke en nog enigszins betaalbare bikini’s in deze maat. Ongeveer 70 euro voor een setje.
Met ‘find a store’ kan je ook even kijken welke lingeriezaken in jouw buurt vertrouwd zijn met het merk.
Bij de wehkamp hebben ze best leuke bikini’s voor niet zo veel geld, heb er eentje voor 45 euro gekocht!
http://www.wehkamp.nl/dam…ote-cupmaten/C21_1A4_A47/