bikinis en kleine borstem

Hoi allemaal,
ik ben opzoek naar een leuke bikini en heb een kleine cup A. Dan denk je dat het heel makkelijk is een bikini te kopen maar dat valt dus erg tegen aangezien heel veel bikinis raar staan omdat er niks in zit(boobies). Andere meiden met kleine/geen borsten die leuke bikinis weten/ tips hebben?

Hallo. Ik heb het zelfde probleem en heb gelezen dat triangel bikini’s dan goed staan. Zelf wil ik deze gaan kopen: http://www.bonprix.nl/product/triangelbikini-zwartwitgoudkleur-909837/?typ=PSM&anbieter=fashionchick
Misschien dat jij zoiets ook leuk vind. Er staan ook nog andere leuke tussens :slightly_smiling_face: xx

^ Klopt! Triangel staat dan heel mooi. Vind wel dat ie dan wel padded moet zijn. Dat er zo’n dun stukje vulling in zit zegmaar.

Ik heb van de H&M een hele mooie push-up traingel bikini. Volgens mij hebben ze dit jaar ook weer van dat soort bikini’s in de collectie. Ik heb ook A en van die halter bikini’s van H&m met padding passen mij ook!

Nooit bandeau kopen, ook al zegt iedereen dat dat mooi is met kleine borsten. Ik vind het model mooi maar als ik het draag is er echt niks over en lijk ik 10.

Haha ik wilde net zeggen een bandeau! Zelf heb ik geen kleine borsten en baal altijd hard dat een bandeau mij niet staat. Je kan het altijd proberen of het leuk staat! :couplekiss_man_woman:

Dit mag in het ik-zoek-topic bij Verkoop :slightly_smiling_face: slotje!