Bikini's aanpassen

ik weet niet of dit hier hoort of of het er al is

Heeft iemand van jullie ervaring met het aanpassen van badkleding? Ik heb laatst 2 bikini’s gekocht van de h&m, 1 bandeau bikini en 1 beugel bikini. Het probleem bij de bandeau is dat de omvang te groot is, bij de beugelbikini is het middenstuk 2,5 cm breed, veels te breed voor mij.

Ik ben bang dat als ik eraan ga pulken de stof scheurt. Dus heeft iemand hier ervaring mee of tips?

Met badstof moet je oppassen want als het uitrekt heb je er niks meer aan… Mijn tip breng ze terug en ga opzoek naar een andere, deze waren blijkbaar niet voor jou gemaakt. Ikzelf heb ook vaak dat probleem. Maatje kleiner wil ook wel eens helpen

Dan passen de dames er niet meer in om het zo maar even te zeggen:’)
Ik vind dat altijd zo vervelend als ze nooit in combinatie met kleinere omvang hebben…

Ik zou er niet aan beginnen want dat is sowieso heel erg moeilijk ivm met de stof en dat die moet rekken! ik ben het eens met @zofie

Ik sluit me aan bij de andere dames, ik zou er niet zo snel aan gaan naaien. Misschien een klemmetje aan de binnenkant? Wordt er alleen niet gebruiksvriendelijker op… Lastig!