bikiniproof!

Hee meiden,
ik wil me graag deze zomer zeker voelen in bikini.
Daar is wat afvallen voor nodig, of in ieder geval strakker worden :wink:

Ik heb dit topic niet geopend om mensen te laten verhongeren. Ik heb dit topic geopend om mensen gezond te laten eten. Don’t get me wrong!

Verder wil ik nog even kwijt dat ik zelf niet zwaar ben, en ook niet dik, maar er mag echt wel wat vanaf. Mijn BMI is goed, maar dat zegt nog niets over hoe ik eruit zie (en daar bedoel ik niet mee dat ik dik ben). Dus ik zou daar graag niet teveel opmerkingen over willen.

Ik hoop dat mensen mij en elkaar willen steunen :slightly_smiling_face:

Deelnemers:

mijn naam:Lisa
leeftijd:17
lengte: 175 cm
gewicht: 73 kg waar ik graag 65 kg van wil maken…
Over mij: Ik zit in vwo 5, hou van wandelen met mijn hond en fietsen en voor de rest ben ik liever lui dan moe…
Ik heb een geweldig mooie bikini gekocht, maar hij wordt spontaan iets minder mooi als ik erin zit…dat is dus de reden dat ik mee wil doen…
Mijn probleem is gewoon dat ik teveel van eten hou…:slightly_smiling_face:

naam: Marloes
Leeftijd: 14
lengte: 1.65
gewicht: 54 kilo
ik wil alleen iets slanker bij mijn benen en buik worden, meer niet
ik zit in de tweede havo/vwo
ik doe paardrijden en fiets iedere dag een uur
ik heb nog geen bikini gekocht

Naam: Shanna
Leeftijd: 15
Lengte: 1.62
Gewicht: 57 kilo
Streefgewicht: uuhhmm 55 kilo.
Over mij: Nou ik ben Shanna ik doe aan softbal ongeveer 4x in de week, ook fiets ik elke dag naar school ongeveer 13 kilometer bij elkaar. Ik zou graag mijn buik weg willen hebben omdat ik met vriendinnen op vakantie ga en die zijn allemaal super slank

Naam:Carien
Leeftijd: 14, almost 15.
Lengte: 1.66
Gewicht: 52
Streefgewicht:
ik heb niet echt een streefgewicht. en ikben ook zeker niet van plan om extreeem gaan af te vallen. maar het is meer dat ik gewoon een beetje een platter buikje wil hebben ;a. dus bikiniproof zijn.
About you: Ik voetbal 2x per week. En ik ben ook van plan om wat meer te gaan hardlopen. ikga het zodalijk ook doeen. (:

Naam: Paula
Leefitjd: 17
Lenget: 1.75 (ong ?)
Gewicht; dunno! ik hoop rond 65 ik denk wat meer :’)
wil wat afvallen omdat ik vroeger gezonder was en om wat beter in mijn vel te zitten, maar dus ook gezonder gaan eten. ik fiets elkaar dag wel een uur (of 2), rij 3 uur per week paard, 1 uur per week tennis en op zondag soms fitness. ik hoef dus niet echt meer te gaan bewegen maar gezonder eten zeker wel

Naam:Nicole
Lengte: 1.68
Gewicht: 68
Streefgewicht:63
About you: Ik tennis 1 uur in de week en fiets dagelijks minstens een half uurtje. Verder ben ik dol op shoppen. Ik zit in 3HAVO.

Naam: Melissa
Lengte: 1.78
Gewicht: 71.4
Streefgewicht: 65
About you: Ik zou graag afvallen omdat ik in de vakantie naar italië ga & ik wil niet net zoals vorig jaar niet mn bikini aan durven doen. Ik doe aan voetbal 2x per week & ik doe aan cheerleaden 1x in de week.

Naam: Lieke
Leeftijd: 15 (in Juni 16)
Lengte: 1.75 ong.
Gewicht: 69 kilo ongeveer
Streefgewicht: 60
About you:
Ik wil graag afvallen door te sporten, en ook buikspieroefeningen. Ik ben wel blij met mn kont namelijk, maar neit met mijn buik. Ik wil deze zomer in een bikini kunnen lopen zonder mijn buik in te houden
Ik fiets elke dag 12,5 km naar school, en ook weer terug. Ik doe verder niet aan sport. Ik eet superveel maar probeer dat te minderen en ook gezonder te eten…

Naam: Lisa
Leeftijd: 18
Lengte: 1.74/1.76 ongeveer
Gewicht: +/- 70 kilo
Streefgewicht: 60 kilo (liefst 55 maar dat komt later wel)
About you: staat deels hierboven
Ik voel me echt niet fijn in mijn vel, ik wil vooral veel sporten. Ik wil graag bij mijn dijen, buik, heupen afvallen en mijn conditie omhoog te brengen.
Ik heb een strippenkaart bij de fitness en mijn ouders willen dit pas omzetten als ik ook echt veel heenga naar een abbonement. Verder eet ik tussendoor altijd teveel kleine snoepjes zoals eitjes, dropjes en chips gaat er ook altijd goed in. Ik heb ook heel veel honger altijd, en ontbijten is een drama, dat kan ik gewoon niet. verder moet ik naar een station fietsen wat 5 heen en 5 terug is.

Naam: Pauline
Lengte: 1 meter 70
Gewicht: 58 kilo
Streefgewicht: 52 kilo
About you:
Jullie vinden mij misschien wat jong maar ik ben nu echt klaar voor een dieet.
Ik heb er genoeg van.
Ik vind mezelf niet echt dik,maar ik zit niet echt goed in mijn vel in bikini’s en shorten en kleedjes. Ik vind mezelf gewoon…mollig.
Ik heb ook gehoord dat je eerst aan je borsten afvalt als je gewicht verliest.
En dat wil ik heel graag! Ik heb cup D en krijg er vaak opmerkingen over,en die zijn niet altijd leuk…
Ik hoop dus nu echt samen met jullie te kunnen afvallen,
alvast veel succes aan iedereen!

Naam: Laura
Leeftijd: 16
Lengte: 1.75
Gewicht: 60kg
Streefgewicht: gaat meer om uiterlijk dan om gewicht.
About you: Ik ben dus Laura Ik doe VWO 5 en ik zit op wedstrijdzwemmen en paardrijden. Ook hou ik van zingen en piano spelen. Ik wil graag gezonder eten omdat ik niet echt strak in mijn vel zit laat ik maar zeggen. Ik heb een beetje het probleem dat ik mezelf vaak overeet, waardoor ik daarna misselijk ben. Dat probleem wil ik uit de wereld helpen xD

okee, laat ik zelf eerst maar eens beginnen:

Naam: Laura
Leeftijd: 16
Lengte: 1.75
Gewicht: 60kg
Streefgewicht: gaat meer om uiterlijk dan om gewicht.
About you: Ik ben dus Laura :slightly_smiling_face: Ik doe VWO 5 en ik zit op wedstrijdzwemmen en paardrijden. Ook hou ik van zingen en piano spelen :slightly_smiling_face: Ik wil graag afvallen omdat ik niet echt strak in mijn vel zit laat ik maar zeggen. Ik hoop dat mensen mij willen steunen daarin, en ik hun natuurlijk! Ik heb een beetje het probleem dat ik mezelf vaak overeet, waardoor ik daarna misselijk ben. Dat probleem wil ik uit de wereld helpen :wink:

ik heb eerder ondergewicht dat over- dus dit is nieet echt iets voor mij!

succes alvast! <3

Uhm, ik snap je punt maar afvallen is voor jou absoluut niet gezond. Ga lekker sporten! Je bent namelijk al aan de dunne kant.

heey,

Ik wil ook graag meedoen,

mijn naam:Lisa
leeftijd:17
lengte: 175 cm
gewicht: 73 kg waar ik graag 65 kg van wil maken…

Over mij: Ik zit in vwo 5, hou van wandelen met mijn hond en fietsen en voor de rest ben ik liever lui dan moe…
Ik heb een geweldig mooie bikini gekocht, maar hij wordt spontaan iets minder mooi als ik erin zit…dat is dus de reden dat ik mee wil doen…

Mijn probleem is gewoon dat ik teveel van eten hou…:slightly_smiling_face:

zo’n reactie verwachte ik al, en ik zou het zelfde doen eigenlijk als ik dit zou zien.
Maar ten eerste wil ik al niet echt afvallen, het gaat meer over gezond eten.
en ik ben ook echt niet dik,
maar ik ben nog niet echt breed geworden qua heupen e.d. wat dus niet erg een realistisch beeld geeft over hoe mijn verhoudingen qua lengte en gewicht zijn.
Ik weet van mezelf echt wel dat ik steeds wat meer aan begin te komen in de vorm van vet dat ik gewoon steeds meer zie worden.
De verhoudingen zijn per persoon anders, en ik weet van mezelf dat ik echt niet dun ben! Dat kun je ook alleen oordelen als je iemand ziet, niet qua alleen gegevens.

gezellig, welcome!

ik heb geen weegschaal in mn huis :frowning_face:

hee ik wil graag meedoen !
naam: Marloes
lengte: 1.65
gewicht: 54 kilo

ik wil alleen iets slanker bij mijn benen en buik worden, meer niet
ik zit in de tweede havo/vwo
ik doe paardrijden en fiets iedere dag een uur
ik heb nog geen bikini gekocht

Ik wil ook graag meedoen!

Naam: Shanna
Lengte: 1.62
Gewicht: 57 kilo
Streefgewicht: uuhhmm 55 kilo.

Over mij: Nou ik ben Shanna ik doe aan softbal ongeveer 4x in de week, ook fiets ik elke dag naar school ongeveer 13 kilometer bij elkaar. Ik zou graag mijn buik weg willen hebben omdat ik met vriendinnen op vakantie ga en die zijn allemaal super slank :slightly_smiling_face:

Lijkt me leuk om mee te doeeen (:

Naam:Carien
Leeftijd: 14, almost 15.
Lengte: 1.66
Gewicht: 52
Streefgewicht:
ik heb niet echt een streefgewicht. en ikben ook zeker niet van plan om extreeem gaan af te vallen. maar het is meer dat ik gewoon een beetje een platter buikje wil hebben ;a. dus bikiniproof zijn.
About you: Ik voetbal 2x per week. En ik ben ook van plan om wat meer te gaan hardlopen. ikga het zodalijk ook doeen. (:

okeee, ikga dus nu hardlopeeen.

kan ik nog meedoen ? zal ik zo even mijn up to date gegevens geven dan ga ik even kijke nhoeveel ik echt weeg :O.

volgesn mij wel, het waren 5 andere meiden. duss, ik ga zo even wegen, tot dusver ;
Naam: Paula
Leefitjd: 17
Lenget: 1.75 (ong ?)
Gewicht; dunno! ik hoop rond 65 ik denk wat meer :’)

wil wat afvallen omdat ik vroeger gezonder was en om wat beter in mijn vel te zitten, maar dus ook gezonder gaan eten. ik fiets elkaar dag wel een uur (of 2), rij 3 uur per week paard, 1 uur per week tennis en op zondag soms fitness. ik hoef dus niet echt meer te gaan bewegen maar gezonder eten zeker wel :slightly_smiling_face:.

Je mag niet zeggen ; ‘‘Ik wil maar 5 mensen.’’
Lees maar de regels…
Dus als je dat eruit haalt denk ik dat dit topic wel door kan gaan ! (:

Naam:Nicole
Lengte: 1.68
Gewicht: 68
Streefgewicht:63
About you: Ik tennis 1 uur in de week en fiets dagelijks minstens een half uurtje. Verder ben ik dol op shoppen. Ik zit in 3HAVO.

Ik wil meedoen! :slightly_smiling_face:

Naam: Melissa
Lengte: 1.78
Gewicht: 71.4
Streefgewicht: 65
About you: Ik zou graag afvallen omdat ik in de vakantie naar italië ga & ik wil niet net zoals vorig jaar niet mn bikini aan durven doen. Ik doe aan voetbal 2x per week & ik doe aan cheerleaden 1x in de week.

heee een voetbalmaaatjee. ^^

haha:D

ik wil ook wel meedoen :grinning:

Naam: Lieke
Leeftijd: 15 (in Juni 16)
Lengte: 1.75 ong.
Gewicht: 69 kilo ongeveer
Streefgewicht: 60
About you:

Ik wil graag afvallen door te sporten, en ook buikspieroefeningen. Ik ben wel blij met mn kont namelijk, maar neit met mijn buik. Ik wil deze zomer in een bikini kunnen lopen zonder mijn buik in te houden :grinning:

Ik fiets elke dag 12,5 km naar school, en ook weer terug. Ik doe verder niet aan sport. Ik eet superveel maar probeer dat te minderen en ook gezonder te eten…