Bikinilijn

Hoe halen jullie die het beste/mooiste weg? :slightly_smiling_face:

Door het te scheren.

Scheren, maar ik wil deze zomer harsen…

^ krijg jij geen last van rode pukkeltjes? (en dat jeukt nogal bij mij somss…)

Harsen

ik ga da is probere met ontharingscrème

Aan de zijkanten niet, in het midden wel bij mij.

dat zou ik niet doen!
ontharingscreme is sowieso heel slecht voor je, want het is hartstikke chemisch.
en met die dunne huid bij je schaamstreek kan het nooit goed voor je zijn.

ik epileer het met een pincet, klinkt pijnlijk, maar dat gaat vanzelf over, ik voel er niks meer van. en het ziet er zooooo veel beter uit dan scheren. krijg je ook geen ingegroeide haartjes. je moet er natuurlijk wel een beetje geduld voor hebben ;p

^Neeeeeeeeeee niet doen :open_mouth:

Ik hars het altijd :grinning:
ja doet pijn maar pijn word namaten minder

Ik ga eens beginnen met harsen. Ik epileer het nu, maar bij neemt hij niet alle haartjes weg?

Ik haal altijd het nodige weg met een pincet. Want als ik ga scheren is het echt altijd een bloedbad…

pf, ik ben er zelf nog niet uit :s

Er is ontharingscreme die geschikt is voor je bikinilijn, heb ik ook eens gebruikt. Werkt gewoon goed hoor =)
Mijn huid daar is ook heel gevoelig maar als je daar een speciale ontharingscreme voor gebruikt, is het echt niet erg.

Alleen zijn niet altijd alle haartjes weg en mag je je daarna 3 dagen niet meer scheren, daarom gebruik ik het nu niet meer.

Niet.
Want het doet kolere pijn. Als ik het scheer groeien er ALTIJD haartjes in, en gaat het pijn doen en jeuken… en er blijven altijd stoppels achter dus ziet het er alsnog niet uit. Tig soorten scheerschuim/mesjes weetikhet geprobeerd… waardeloos.
Epileren doet me teveel pijn… net als harsen… en ik ben bang voor het ingroeien.
Geen idee hoe ik dat deze zomer ga doen ._.

Mensen die het epileren met een pincet. Ik wil dat ook wel een keer doen, maar dat doet toch facking pijn? Iemand tips dat het minder zeer doet? En blijft het dan ook langer weg?

Ik epileer het soms met een pincet maar het kost wel veel tijd dus doe ik zegmaar in 3 dagen, 3 gedeelten. Dan haal ik trouwens wel wat meer dan de bikinilijn weg…
Ik weet niet precies hoelang dat duurt trouwens.
Het doet in het begin wel zeer maar ik heb me daar overheen gezet en stiekem valt het ook wel mee ^^
Scheren is gemakkelijker maar epileren is mooier =)

Ja, want als ik scheer dan blijven er altijd stoppels achter. En ik ga niet tegen de haarrichting in scheren want dan heb ik gegarandeerd bultjes… Dus ga binnenkort ook maar eens zitten pulken :stuck_out_tongue:

Misschien helpt het om het eerst te koelen? Dus even met koud water erover en dan pulken?

Toen ik het probeerde niet, maar misschien deed ik het gewoon verkeerd :stuck_out_tongue:
Wanneer je ongesteld bent is je huid volgens mij gevoeliger en is het minder slim om te epileren etc. (maargoed daar trek ik me niks van aan nu ik er bij nadenk xD haha).
Het is gewoon iets waar je je overheen moet zetten, na een paar keer is het niet meer pijnlijk :slightly_smiling_face: