bikinilijn

hey iedereen,
misschien is dit heel raar, maar sinds ik mijn bikinilijn ben gaan scheren (en ja dit was écht al nodig) is er steeds meer haar daar zwart geworden en ook steeds verder van mijn bikinlijn af… ik weet niet of dit zo erg duidelijk is maar is er iemand die mij van een oerang-oetang uiterlijk kan redden???
xjus mij

Ja, klopt! Ik heb het zelfde probleem!

Dat komt omdat je met scheren de afgesleten puntjes van het haar afscheert en het ‘nieuwe’ stukje haar dat gaat groeien is nog stomp en niet afgesleten van de bovenkant en dus dikker stugger en donkerder. Daardoor lijkt het meer.
Het is een kwestie van langer je haar weer laten staan, dan wordt het vanzelf weer zoals het eerst was.

Inderdaad. Je kunt het eventueel epileren zodat het langer glad blijft. Maar vanwege je leeftijd zou ik gewoon lekker blijven scheren :slightly_smiling_face:

Wat je misschien ook kunt proberen is ontharings créme van Veet! Ook hiervoor moet je de haartjes wel iets langer laten uitgroeien voordat het optimaal werkt, maar het is (vind ik zelf dan) veel fijner voor je huid en de haartjes. De haartjes blijven net zo lang weg, als dat het wegblijft bij scheren, maar komen (voor mijn gevoel) niet dikker terug.

Uiteindelijk moet je natuurlijk zelf gaan uitvinden wat je het fijnst vindt :wink:

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-onthaartopic.-voor-al-je-vragen-en-tips-lichaamshaar-261334.0.html