Bikinibroekje te groot gekocht, wat nu?

ik kwam er sinds vandaag achter (tijdens het zwemmen) dat ik mijn bikinibroekje echt veel te groot gekocht heb, hij gaat helemaal open staan en lubberen enz.
weten jullie misschien of het mogelijk is om je bikinibroekje kleiner te krijgen door heet te wassen? kan hem niet meer terugbrengen namelijk!

andere manieren zijn ook welkom ! alvast bedankt !

Heel heet wassen gaat misschien helpen. Maar ik weet niet hoe klein 'ie dan wordt.

Ik heb geen idee, maar je kunt het altijd proberen :slightly_smiling_face: Kleding word wel altijd kleiner, dus misschien bikini ook wel. Zie dit maar als een up!

ik had dat ook, ik heb er van boven gewoon ene elatiek in gemaakt, dus je zit er nisk van en hij zakt niet meer af !!

Ik denk niet dat het veel helpt…
Kun je hem niet gewoon innemen aan de zijkanten?

Ik heb hetzelfde probleem, denk dat ik de mijne ga wegbrengen naar een kledingmaker.

nou sylvanaXsylvana elastiek gaat niet helpen, je kan vanaf de zijkant gewoon naar binnen kijken zo los is ie
innemen ben ik niet zo handig in, misschien kan ik dat even aan me moeder vragen!
ik vraag gewoon of zij hem heet wilt wassen en dan zien we wel weer. broekje was gelukkig maar 10euro, maarja heb hem maar 1x aan gehad haha dus toch wel zonde !

innemen gaat denk ik uberhaupt niet lukken want het is zo’n broekje met touwtjes aan de zijkanten (hoe heet zo’n broekje ookalweer?) !

Heet wassen moet wel een beetje verschil uitmaken idd.

kan je niet een nieuw broekje kopen? This wel zonde maarja kan gebeuren…
En anders gewoon nieuwe bikini.

Ik pas vaak ook de broekjes gewoon over mn eigen onderbroek heen als ik twijfel maar meestal weet ik wel mijn maat.
Hoewel je bij de primark de broekjes helemaal niet mag passen dus daar koop ik dan ook niet :stuck_out_tongue: