bikinibroekje beter ietsje te groot of ietsje te klein

hoooi allemaal, ten eerste, sorry als mijn vraag al ergens in een topic hoorde maar ik heb een vraagje, ik heb een bikini besteld van H&M, het broekje in maat 36 en 38. normaal heb ik maat 28 van broekmaat. ik kom er maar niet uit welke maat ik moet nemen, 38 zit wat losjes en 36 wat strakjes. haha moeilijk moeilijk, wat denken jullie?

Ik zou die van 36 nemen

36 want als je die grotere neemt en je bent in het water geweest gaat dat hangen.
heb ik ook eens gehad

Ligt denk ik aan het model, bij h&m is het altijd gokken. Ik had ooit een 36 dat veeel te groot was dus deze keer had ik ook een 36 besteld hier zou iemand met xxxs nog niet eens in passen en uiteindelijk had ik 40 genomen dat aan de voorkant te groot was en aan de achterkant nét paste terwijl ik altijd een 36 heb.

Ja en anders valt je reet er de hele tijd uit. Daarom haat ik bikini broekjes van de H&M.

36

dankk, maar is het mogelijk dat bikini’s krimpen in de was? haha ik vind bikini’s passen zo moeilijk he, want ik moet ook niet hebben dat je straks mn bilspleet ofzo ziet! :blush:

Als hij gewoon niet past zou ik een andere bikini zoeken…? Als je een bikini koopt die toch niet goed zit of waar je je niet goed in voelt ga je die toch weinig of amper aandoen.

1. Door water wordt het broekje ‘zwaarder’ en gaat het meer afzakken. Als het al wat losjes zit, dan heb je zeker pech.

Losjes lijkt me niet het meest ideale voor een bikinibroekje, tenzij je wilt dat iedereen alles kan zien :’). Haha nee okee, ik zou dus voor de 36 gaan.

Meestal wordt bikini/badpakstof in het water net iets groter, dus je hebt kans dat die van 36 al minder strak zit in het water. Ik zou die dus nemen.
Het is voor die stof ook niet zo goed om het te wassen, spoel hem dus gewoon om met lauw water en eventueel met een beetje zeep.

Maat 36. Dit wordt ook aangeraden in de winkel, mits verkoopsters goed op de hoogte zijn.

Altijd de kleinere want ze lubberen later uit

Dit dus!

Inderdaad haha echt heel lelijk

dankjullieee ik ga voor de 36!

bij de titel moest ik aan spongebob denken haha! ik zou ook voor de 36 gaan! :slightly_smiling_face:

Mijn ervaring: 38! Ik kan me er altijd erg aan ergeren bij mezelf als je net zo’n vetrolletje ziet op mn heupen boven en onder mn bikinibroekje. Als je een maat groter neemt, heb je dat niet of veel minder.