Bikini

Ik wil me deze zomer in bikini kunnen vertonen,
ik ben niet echt dik… (1.71 en 56 kilo is wel goed toch?)
Mijn buik is niet heel plat maar dat kan worden verholpen door buikspieroefeningen toch ? Maar dat is niet het grootste probleem… Ik heb echt hele dikke bovenbenen :open_mouth: echt dik… Maar hoe krijg je die weg ??

help me please ??

Is dat niet jezelfbeeld?, want zowat iedereen van wie ik dat hoor daar is het niet bij. ;o

Bikinishortje aantrekken?

En ik zou zeggen gaan zwemmen, dat schijnt goed te zijn voor beenspieren. Dat ga ik iig proberen ^^ (Alleen moet dat natuurlijk wel in bikini, en dat is nou juist het probleem, maarja xD)

bikinitanks ofzo met een om je buikje te verbergen.

Buikje maakt me niet heel veel uit… dus ik draag wel een short maar ik wil ook kunnen zonnen :stuck_out_tongue:

Ik heb ook striae dus het is wel echt “dik”

Je had ook zo’n oefening dat je op je zij moet liggen en dan met je bovenste been rondjes draaien, ongeveer 30 per keer en dan wisselen. dat doe je ongeveer 6 keer in totaal (3x links en 3x rechts)

Ik denk dat het ook een deel zelfbeeld is. Want een vriendin van mij is even lang en weegt ook evenveel en is echt niet dik! Maar het kan ook aan je bouw liggen. Misschien kun je je beenspieren langer maken zodat ze minder dik lijken?

hoe groot moeten de rondjes ongeveer ??

Het zit ook in de familie dusjaa…

Jij bent 8 cm groter dan dat ik ben, en je hebt hetzelfde gewicht als mij :astonished:

Ik denk niet dat je er echt wat aan moet doen hoor…

Ik vind het gewoon echt niet mooi, xD ik weet dat ik niet te zwaar ben maar het gewicht zakt gewoon naar mn benen :woman_facepalming:

Je kunt ook op je zij gaan liggen en dan steeds je been omhoog doen en dan weer terug maar net niet helemaal terug zodat je je andere been net niet raakt. En dat dan 30 tot 50 keer per been ofzo?

dankjee!!

Maar krijg je dan niet sterkere spieren waardoor ze nog dikker worden ?

uhm i don’t know, maar iedereen vind dat van zichzelf dat ie dikke benen heeft , terwijl ze dat niet hebben, ik vind ook dat ik dikke benen heb , ook al zegt iedereen van niet. En een vriendin van mij is echt SUPERDUN, die heeft volgens mij echt ondergewicht , zij heeft echt geen grammetje vet, je kan dr botten bijna zien , zegt ze vandaag : in deze broek heb ik echt dikke heupen !
ik dacht echt houd toch je bek dicht man , ik weeg echt iets van 30 kilo zwaarder en dan gaat ze een beetje lopen zeiken over haar gewicht terwijl ze eruit ziet als een anorexiageval…

Dat heb ik dus óók… alleen ik hoef niet per se dunner (dat lukt toch niet), maar strakker, dus bij deze een upje :slightly_smiling_face:

arrggh haat peerfiguur

waarschijnlijk is het gewoon jou bouw, maar ik kan me niet voorstellen dat je dikken benen hebt.

als ik jou was zou ik gwn beenspier oefeningen doen
dan krijg je vanzelf strakkere benen,
misschien niet veel dunner, maar strakke benen zijn ook heel mooi

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou! Mijn benen zijn echt mega, en het zit in de familie dus ik ben bang dat ik er niet veel aan kan doen. Maar misschien helpen de oefeningen in dit topic wat, ben in ieder geval blij dat ik lotgenoten heb.

ik ook :stuck_out_tongue: