bikini wehkamp

hee,

ik had een vraagje
ik heb een leuke bikini gezien op de wehkamp sitie, namelijk:
http://www.wehkamp.nl/dam…9,2,19,4,17,22&PI=14&SM=0

alleen nu kwam ik er te laat achter en is hij al uitverkocht in mijn maat.
mijn vraag is nu, heeft iemand hier ervaring mee? komen ze misschien weer terug?
bij de h&m site zijn vaak ook veel dingen uitverkocht en dan zijn ze later ook weer beschikbaar…
maar ik weet dus niet of dit het geval is op de wehkamp site. ook kan ik hier niet veel informatie over vinden op de wehkamp site zelf.

ik vind de bikini namelijk super mooi!
weet iemand misschien nog waar ik zo’n bikini kan kopen die erop lijkt. ik wil graag wel een bikini die een ‘bh vorm’ heeft en dus niet een triangelbikini of bandeau etc. want zulke heb ik al.

nou, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
alvast bedankt.

Geen idee, vast wel.
En hij is van de C&A, misschien hebben ze hem daar. Had je misschien beter kunnen kijken voor je dit topic aanmaakte.

ik was idd al wel zo slim om eerst bij de C&A te kijken maar helaas daar hebben ze hem ook niet.

Misschien in een ander filiaal? En anders het nummer van die bikini achterhalen in de winkel en dan naar het servicenummer van C&A bellen, dan kunnen ze kijken of ie nog in een ander filiaal is :slightly_smiling_face:

bij wehkamp is het zo dat de spullen idd terug kunnen komen
maar dit is niet bij alle artikelen zo,
ze geven als tip dat je gewoon regelmatig even op de site moet kijken of hij weer beschikbaar is!

Ik weet niet goed of je bedoelde dat je al op de site van C&A had gekeken. Maar zo niet, dan kun je dat ook nog proberen!

Die bikini is echt leuk, ik wou die eerst ook! maar kon hem ook niet vinden, had in 2 c&a filialen gekeken. en op de site van de c&a heb je geen online winkel.

Dit is dus een beugelbikini. Misschien kun je eens kijken op zwemkleding.nl. Die hebben wel erg veel leuke bikini’s staan. zwemkleding.nl/dames/beugel-bikini

je hebt ook deze… lijkt erop
http://www.wehkamp.nl/dam…=9,2,19,4,17,22&PI=1&SM=6