Bikini voor grotere cup

Hoi meiden,

Ik zit met een klein probleempje. Mijn cupmaat is D65/70 en ik kan werkelijk nergens een mooie, goed zittende bikini vinden. Ik heb al bij verschillende winkels in Nederland bezocht, maar overal beginnen de omvang bij 75 en dit is gewoon echt veel te groot voor mij. Ik heb al een aantal keer via internet besteld, maar die zijn vaak ook nog te groot of zitten niet mooi.

Mijn vraag is of iemand een hele goede tip heeft. Vorig jaar kon ik gewoon nog bikini’s vinden, maar toen was mijn cup nog kleiner. Dus dit is echt helemaal nieuw voor mij en ik weet even niet waar ik zoeken moet.

Dus heeft iemand een goede tip?

Ik zit met met het zelfde probleem maar dan heb ik een C dus een upje voor jou vraag.

misschien kun je in een paar winkels naar een kleinere of grotere cupmaat kijken want soms zijn de maten niet gelijk.

Livera of Hunkemüller ?

Heb hetzelfde probleem (70F…), bij de Hunkemoller hebben ze wel bikini’s in grote maten maar dit zijn meestal van die saaie, ouderwetse printjes met veel te grote broekjes.
Dus ben benieuwd waar jullie jullie bikini’s halen!

Ik antwoord even voor mezelf maar als ik bij de Hunkemoller op de site kijk hebben ze 6 bikini’s in 70c waarvan 4 (?) bh’s? En 2 lelijke bikini’s de een is goud en de ander een soort van leerachtig zwart. Bij 70D stonden er maar 3 bikini’s.

Ik heb trouwens een keer bij topshop, asos dat soort winkels gekeken en daar hebben ze deze maten wel maar ik ben gewoon bang dat het niet genoeg ondersteuning bied en ik heb geen idee hoe het werkt met Paypal en de betaling.

Misschien iets van Victoria’s Secret bestellen? Heel duur, maar dan heb je wel kwaliteit/steun.

Ja, het is echt een ramp om bikinis te vinden in deze maat. Alles is tegenwoordig op gepush-upt ( is dat een woord? ). Ik was laatst echt heel blij. Ik dacht EINDELIJK dat ik de perfecte bikini had gevonden. Kreeg ik hem toegstuurd wou ik hem gaan passen zat er van die push op in. Waarom maken die mensen nou niet gewoon bikini’s waar je de push op uit kunt halen? Soms denk ik echt, zal het helpen als je met een grote groep meisjes/vrouwen een mailtje stuurt naar al die lingerie winkels met de vraag wanneer er eens bikini’s komen voor een kleine omvang en een grote cup. Ik heb trouwens wel een bikini in maat 70C vorig jaar bij de v&d gekocht. Zit echt heel fijn en ondersteund ook genoeg. Maar ik ben bang dat dan inderdaad bij die anderen winkels de steun niet goed genoeg is.

bonprix heeft grote cupmaten, sommige zijn wat ouwelijk maar als je goed zoekt kan je misschien wel iets leuks vinden!
Maar ik herken het probleem, ik heb zelf ook 70D

Ik heb hetzelfde probleem, nu was ik onlangs in New York, en natuurlijk ben ik naar Victoria’s Secret geweest, en daar hadden ze de perfecte BH’s dus waarschijnlijk gaan de bikini’s daar ook goed zijn, nuja dat moet je dan wel bestellen op internet en ik weet niet of je daar een voorkeur voor hebt. Ook ga ik altijd naar een kleine speciaalzaak en daar verkopen ze een merk, Freya, en daar hebben ze jeugdige modellen in in grote maten, ik heb wel geen idee of ze daar bikini’s van hebben? Een ander goed merk met grote maten is Triumph wel weet ik ook niet of er daar bikini’s van zijn? Allesinds veel succes!

Uuuggh dat heb ik ook!! overal vulling, OVERAL vroeger dacht ik altijd later open ik een BH winkel voor meisjes met grotere maten, want ik werd het echt beu

Waarom koop je niet gewoon een bikini top die je kan strikken aan de achterkant? Dan kan je zelf kiezen hoe strak je hem doet.

Ik heb zelf ook van omvang 70 maar bij de livera was de omvang bij maat 36 goed.
De bikini was van het merk Beach life en hij bestaat ook in een D-cup (: Hoop dat je hier wat aan heb

Jaaa echt ik dacht dat ook. Gewoon een winkel in Utrecht (voor iedereen bereikbaar) openen voor meisjes/vrouwen die een kleine omvang hebben en een grote cup.

Oh en met een strik dat schiet meestal niet op. De meeste hebben een rug sluiting (zo als bij je bh ongeveer) voor al bij een beugel bikini en bij grotere cups heeft dat ook. Als ik dan een bikini bij de H&M pas van 75B pas ik hem gewoon niet en sowieso zijn de bikini’s bij H&M niet heel stevig.

Haha ik voel me echt een zeur maar elk jaar loop ik weer naar de Hunkemoller met de vraag wanneer er nou eens bikini’s komen die ik wel pas.

Ik bedoel niet een triangelbikini of halterbikini maar gewoon een beugelbikini met striksluiting. Die zie ik heel vaak, ook bij goede lingeriezaken zoals de livera.

Ik ga dit topic trouwens volgen, want ik heb ook problemen met een mooie bikini vinden (bij mij is de omvang niet zo zeer het probleem, maar ze zitten nooit echt mooi, altijd bang dat er van alles uitfloept tijdens het zwemmen).

Ik heb zelf 70E en ik hier mijn bikini gekocht: http://www.lace-lingerie.nl/
Past perfect, maar het kost wel wat meer! :slight_smile:

Ik heb 65F/70E En ik heb bij de livera een 70E bikini gekocht. Dat is wel al weer anderhalve maand geleden. Ik ben namelijk expres optijd begonnen met zoeken omdat ik vorig jaar geen bikini kon vinden. Maar bij de livera hebben ze bikini’s vanaf omtrek 70. Bij de hunkemoller beginnen ze pas bij 75.

Ik was laatst bij de Livera geweest een daar beginnen ze pas vanaf 36 36 is 75 en 34 is 70 dus ik kon daar niet slagen. Ook als je op internet kijkt bij de Livera begint het pas vanaf 36.

Ik had hetzelfde probleem, heb maat 70F. Uiteindelijk van het merk Freya een gevonden. Wel ietsjes duurder, maar dan heb je ook wat.

Ik herken het probleem… Heb zelf cupmaat 60G en heb al heel veel moeite met het kopen van bh’s, laat staan bikini’s! En als je dan iets vind, is het echt giga duur.
Misschien kan je het proberen bij de V&D en dan kijken bij de grootste maat ofzo
Zelf heb ik ook nog een bikini nodig voor de zomer