Bikini v.s Badpak

[i]okee, geen goede titel
maar het viel mij op dat ik gister als enige in een badpak rondliep
op de heide (soort strandje) en nou schaamde ik mij dood.

Valt het bij jullie ook op dat er bijna geen mensen meer in badpakken
zijn??[/i]

Tjah, badpakken zijn een beetje ouderwets, je word er minder bruin in en ik vind ze persoonlijk ook minder mooi !

Ik vind het jammer, want badpakken kunnen ook heel mooi en sexy zijn.
Badpakken worden meestal gezien als oude-wijven dingen, maar dat is absoluut niet waar hoor!

Kijk, zoiets vind ik bijvoorbeeld heel mooi:

http://image.packshot.com/isp/erez?src=NLW/181133099.tif&tmp=newlook_prodStandard&clipcolor=FFFFFF

Ligt er vaak aan wat voor badpak.
Vind een bikini veel fijner. Vooral als je bruin wilt worden is het natuurlijk veel handiger.

Idd!

Ja, zoiets heb ik zelf ook, maar ik kan geen bikini aan, omdat nouja laten we zeggen dat ik wat meer weeg? haha

-

Heb ik ook.

Er zijn ook badpakken die heel mooi kunnen zijn, ik heb zelf ook een badpak. Niet zo´n gewone, ook zoiets wat die hier boven liet zien. Maar dan anders

Ik vind bikini’s leuker, maar als je in het zwembad bent, kan je makkelijk een badpak aan! Maar bij buiten zwemmen zie ik inderdaad bijna nooit iemand in Badpak, alleen van die oude vrouwtjes :stuck_out_tongue: (niet dat jij der eentje bent hoor) Het kan best, als je een leuk hebt =)

Ik draag zelf ook bikini’s vind ze zelf ook leuker
maar er zijn ook hele leuke badpakken!

Ik vind het prima kunnen. Je hebt zulke leuke badpakken tegenwoordig!

doe mij maar een bikini, vind ik persoonlijker mooier en je wordt beter bruin :’)

En trouwens het is niet dat alleen flinkere/vollere meiden badpakken dragen, Audrina van The Hills draagt ook een badpak. Had ik eergister gezien, was ze op vakantie in Hawaii.

Ik vind badpakken en dan voornamelijk monokini’s erg mooi.
Ik heb ze alleen zelf nooit aan, omdat ik graag bruin wordt en ik met een monokini allemaal rare strepen op mijn buik krijg.

ik ben eerlijk gezegd ook van de badpakken hoor, al helemaal nadat mijn bikibroekje naar beneden schoot & mn bikinitopje omhoog toen ik in het zwembad dook. (GODZIJDANK was het in het privezwembad die bij het huisje hoorde op vakantie en het was 's avonds en mn ouders en iedereen zaten al binnen.) Maar alsnog, dat was genant … :grinning_face_with_smiling_eyes:

badpak gaat niet met mijn cupmaat

Er zijn echt heeeele mooie badpakken tegenwoordig dus ik vind niet dat je je hoeft te schamen ofzo.
maar ik heb meestal bikini met een short.

Badpakken kunnen best mooi zijn.
Zelf hou ik ook meer van bikini’s.