bikini probleem!

hoii

ik ben ook zoek naar een nieuwe bikini alleen zit ik met een moeilijke cup; cup E65/70 maar ze hebben deze cup niet bij bijv. de h&m wel bij de hunkemoller maar daar is m’n budget te klein voor :cold_sweat: weten jullie winkels die leuke bikinis in grotere cups verkopen? voor een beetje een normaal bedrag.

Ik heb ook die maat en het inderdaad lastig om uberhaupt al een leuke bikini in die maat te vinden. Wat ik doe is ik google bikini 70e en dan zie je al gelijk allemaal bikini’s verkrijgbaar in die maat. De meeste bikini’s in die maat zijn sowieso duur helaas… Maar goede steun is wel belangrijk dus dan heb ik het daar wel voor over. Anders kun je ook een badpak proberen, niet echt ideaal qua steun maar wel goedkoop.

Een vriendin van me heeft die maat ook, en zit er ook altijd mee in de problemen. Als ik jou was zou ik wel voor een goede bikini gaan, en niet zomaar een goedkope pakken. Zeker met die maat is het belangrijk dat je goede steun hebt, dus ik raad je aan om toch wel dat extra geld in die bikini te steken en dan maar een paar jaar ermee te doen (dit doe ik trouwens ook met mijn bikini’s van de H&M)

Ik heb ook een lastige maat (70F), soms pas ik wel bikini’s van de h&m, waar ik dan op let is dat de bikini knoopbandjes op de rug heeft, dan maakt namelijk de omtrek niks meer uit als de cups goed passen.
Ben bang dat je anders toch bij de hukemoller uit gaat komen, dat is al best goedkoop voor een bikini, zeker met zulke maten.