bikini met vulling

is het raar om je vulling in je bikini te laten zitte. het is niet zo dat ik dan grote cup krijg maar gewoon dat je een mooie borst hebt en dat het niet doorschijnt wat doen jullie?

Tuurlijk is dat niet raar, een voorgevormde bikini is juist mooi! Dan staat ie ook niet zo ‘open’.

ik wil dat eigenlijk ookx]
want anders voel ik me meestal best onzeker als het koud is…xD

ik ga echt niet in een bikini ZONDER lopen :stuck_out_tongue:
voel ik me nóg naakter XD

mee eens, ik vind het ook veel mooier zitten, maaaaar als t van die h&m vullinkjes zijn moet je ze wel even vast zetten want die slaan de hele tijd om en dan heb je in eenkeer een misvormde tiet xD

O bij mij slaat die vulling nooit om (ik heb ook een bikini van H&M)
Alleeen wel als hij is de was is gegaan maarja dan kun je ze zo weer even goed doen.

Bij mij is het precies zoals XXLien
heb ook bikini´s van de H&M en alleen als ze in de was zijn geweest moet je ze ff controleren :stuck_out_tongue: maar voorderest vind ik een bikini met vulling juist inderdaad fijner dan 1 zonder!!!

Ik vind het ook wel mooi. Je hebt ook bikini’s die gewoon al van dat ‘harde’ spul zijn, zeg maar. Dat vind ik nog mooier :slightly_smiling_face:

ja ik heb zo’n bikini die jij bedoelt paulien:)

ik vindhet fijner, zo zie je ook niet zo snel of je het koud hebt :stuck_out_tongue:

Nog nooit een bikini met vulling gehad.
En dat hoeft ook niet.

de meesten hebben dat tegenwoordig.
Behalve die chicks met dikke memmen

Het zit dan juist veel fijner!

ik heb eigenlijk nog nooit een bikini met vulling gehad o.0

Ik heb ook gewoon bikini met vulling, want dat staat gewoon mooier vind ik.

Ja dat is heel normaal hoor… 8 van de 10 meisjes heeft dat.
Dan krijg je veel mooier gevormde borsten en het ziet er meteen voller uit.

hmm voller… liever niet. Heb nu al super veel moeite om een bikini te kopen… Zit altijd vast aan die beugel bikini’s en ik vind halters juist zo leuk:P

dankjewl nu voel ik me een stuk zekerder in ga hem gewoon vast zetten en dan is het goed :grinning:

Loveee,

als ik een bikini koop, moet 't er wel eentje zijn met een beete vulling, anders zie je alles er door heen zitte, tenzij het een donkere bikini is, dan maakt het niet zo veel uit mij mij

Ik heb ook altijd een bikini met vulling …
Vaak zitten er ook nog van die extra dingen bij waardoor je borsten groter/voller lijken … maar die haal ik er dan wel uit. ( Ben blij met wat ik heb )
Want helemaal zonder dat beetje vulling vind ik het niet mooi en voel ik me ook niet prettig …