Bikini met hennavlek

Hoi allemaal,

Ik heb vorig jaar bij victoria’s secret een mooie (witte) bikini besteld, en die zomer vakantie is er henna opgekomen, waardoor mijn bikini een soort gelige kleur heeft gekregen. Ik vind het best wel zonde, zou hem dit jaar nog wel aan willen! Weet iemand hoe of met wat ik hem het beste kan wassen?

XXX

door het veel te wassen.

misschien laten weken in bleek?? Is het modderhenna, inkthenna of verfhenna?!

Heb ik al geprobeerd, maar t gaat niet weg…

Bleek heb ik nog niet geprobeerd, maar er zitten zwarte stippen op die misschien dan ook lichter worden? Ik heb geen idee wat voor henna het is, volgens mij was het inkt of verf. (heb het op vakantie laten doen)

hm, die zwarte vlekken zouden inderdaad lichter kunnen worden. Dat kan ik misschien eerst proberen op een “onzichtbare” zwarte plek (bijv aan binnenkant of net op een zoom). Anders kan je het ook met Soda proberen. Mijn ma heeft wel bleeksoda waar ze alle vlekken mee uit krijgt, maar dat spul is al 30 jaar oud (werkt nog steeds!) en ik weet niet of er nog zoiets verkocht wordt.

Goeie tips, dank je wel! Ik ga het wel even proberen.

De zwarte stippen kan weer zijn. Weer is een schimmel dat op je kleding komt als je kleding nat is en voor een lange tijd niet geventileerd is.
Weer kan je niet meer uit je kleding halen…

Zitten er nu zwarte vlekken in je bikini of heeft je bikini een printje met zwarte stippen? dat is me niet helemaal duidelijk

Volgens mij bedoelde ze dat ze een witte bikini heeft met zwarte stipjes :slightly_smiling_face:

met soda proberen (:
success

ja, sowieso even met soda proberen, dat werkt heel vaak heel goed!

en gelukt?

Niet. Henna is gewoon een bitch.