Bikini / kieskeurig

Ik zoek een nieuwe bikini, het liefst met bijpassende boardshort oid van in totaal maximaal 60/70 euro.

Nu begin ik alleen lichtelijk hopeloos te worden want ik heb al zoo veel winkels gehad maar ik kan gewoon niets vinden wat én leuk is, én past, én er nog in mijn maat is, én binnen m’n budget ligt… Winkels die ik heb bezocht: The Sting, Hunkemöller, Livera, V&D, Bijenkorf, Hema, Sport2000, Perry Sport, Pieces, AktieSport, Intersport, O’neill, H&M, C&A, en vast nog wel meer die ik vergeten ben…
en ook op internet, Wehkamp, Otto, Neckerman, BonPrix, Shiwi, Protest, ik heb volgens mij alle winkels al zowat gehad?

Ik ben ook best kieskeurig kwa kleur, ik hou niet van teveel schreeuwerige kleuren maar er moet wel wat kleur inzitten. Verder vind ik bloemetjes enzo niet tof, ik heb liever iets met streepjes, stipjes, ruitjes, etc.

Hebben jullie nog een tip waar ik kan kijken?

Misschien bij google zo’n site zoeken waar alle online winkels staan?En daar nog kijken? Ik zou het anders niet weten!

Ik denk dat je té kieskeurig bent.

Intersport dan?

Je kunt nog op Asos kijken…

Bij al die winkels die je hebt genoemd zijn toch ook wel dingen met streepjes/stipjes of iets? Veel blijft er niet over ben ik bang.

Ik heb er idd wat aangepast bij the Sting en Livera maar die pasten niet… (als het broekje past is het topje vaak te groot en als het topje past is het broekje vaak te klein…) En bij V&D zag ik er wat maar die waren niet meer in mijn maat… =(

victoria secretttttt:)

Heb je die nieuwe hunkemoller folder gehad? Daar stonden leuke bikini;s in =) Misschien ben je die mis gelopen? Of kun je wat bij de H&M online bestellen (je kunt ze terug sturen als ze niet passen). Verder zou ik het niet weten, misschien nog bij de HEMA?

Mijn moeders vriendins dochter heeft echt een geweldige bikini gekocht bij de Primarkt roze met rode kersjes echt leuk en ze hebben daar volgens mij ook met strepen

ik denk dat ik een soort bikini en boardshort in bezit heb die jij wilt kopen :’))
ik heb 'm gekocht in een grote sportwinkel in hasselt, nu weet ik niet of jij daar in de buurt van woont?

volgens mij ben jij gewoon te kieskeurig xD

Wat voor vorm zoek je? Wat is je maat? Wil je met beugel?
Ik kan wel wat voor je rondzoeken (ik ben google kampioen)

Vorm:

• Geen bandeau of zo, gewoon haltertopje
  • Liefst triangel topje zonder touwtjes (touwtjes mág eventueel wel, alleen voor het topje).
  • Geen broekje met knooptouwtjes(liever iets bedekkender)
  • Geen hipster.
    (paar voorbeelden: -1- -2-
  • En ik wil dus een short (liefst 'n iets langere) die erbij past, hoeft niet van hetzelfde merk of zo, als het kwa kleur/stijl maar past.

Maat: Ong. L (soms M)
Beugel: Nope

Als je wat zou willen zoeken zou ik dat heel fijn vinden! :3

ik wil ook een zwart kort boardshortje maar kan nooit echt de perfecte vinden

hahaha maar je bent best wel kieskeurig xd ikook

jeeeuh mn 100e bericht mensuuuuh

topshop?

Roxy misschien? Die is altijd rond de 50/60 euro, en een beetje surfstijl, vaak ook met printjes (: