bikini hulp

heyy
ik weet dat het een beetje vroeg in het jaar is om al te beginnen aan bikini’s maarja ik hou hou hou van bikini’s kopen en nu ik weer geld heb wou ik toch graag weer 1 aanschaffen. nou heb ik een hele leuke beugelbikini gezien bij de h&m en nou vroeg ik me af, heeft iemand hier wel eens eerder een beugelbikini gekocht bij de hm? en hoe zat dat met de maten. ik zelf heb (vind ik zelf) niet erg grote borsten. op dit moment draag ik 70c maar ik pas soms ook wel 75 a :?. ik heb wel dat die 70c net net net een mini beetje aan de grote kant is. En ik ben zegmaar heel bang om een te grote bikini te kopen, want met een beugel kijk je er dan zo in als je bukt zegmaar. (en dat heb ik normaal gesproken wel klein beetje bij 75 b vandaar dat ik een 70c heb want dat is qua cup even groot als b maar dan iets meer aangesloten vandaar de 70)
en dan ben ik dus bang dat als ik de beugelbikini in 75b koop (= ongeveer 70c) dattie dan heeft dat je erin kan kijken en dat wil ik echt niet, maar als ik de 75 a koop dat hij dan weer net te klein is. ze verkopen trouwens geen 70 bij die bikini’s maar die beugelbikinis hebben wel touwtjes om mee vast te knopen niet een bh sluiting.
iemand tips? iemand ervaring met beugelbikini’s van de hm en hoe zaten ze bij jou in verhouding tot je cupmaat?
xoxo

Ik heb geen idee welke maat je nodig hebt. maar je kan gewoon verschillende maten bestellen bij H&M en die niet passen terugsturen.

Ik heb wel gewoon mijn eigen maat bij de h&m, maar zeker als je wat grotere borsten hebt vind ik het persoonlijk niet hele fijne bikini’s. Ik had een groene beugelbikini en hij gaf niet veel steun maar wel (een beetje te veel) inkijk. Ik weet niet of je per se een bepaalde bikini van de h&m wil, maar anders raad ik je aan even langs de Hunkemöller oid te gaan, waar ze ook even kunnen kijken of alles wel goed zit.

Editje: dit kan je overigens beter in het H&M topic vragen. (;

@Elayne, hmm ja dat vind ik ook zeker een goede maar ik heb nog nooit wat teruggestuurd haha, maarja zo moeilijk zal dat wel niet zijn?

@mnemosyne; jaa zal ik ook ff doen, ik heb zelf dus niet heel grote borsten, maar te veel inkijk vind ik zelf ook niet echt geweldig hahah ik wil er wel gewoon vrolijk mee rond kunnen rennen en volleyballen ofso vandaar ook het idee voor een beugel, maar idd hunkemoller vind ik wel altijd heel fijne bh’s hebben maar ik heb er nog nooit een bikini gekocht

Terugsturen is heel makkelijk, aankruizen op de pakbon wat je retour wilt sturen, adressticker van de pakbon op de h&m zak plakken over jouw adres, zak dichtplakken en het kan terug. Als je 1 artikel terugstuurt maar je hebt er meerdere gekocht dan moet je wel ff 1 euro overmaken naar H&M.

En met de kortingcodes kan je verzendkosten besparen. :slightly_smiling_face: (1304, 0560, 1055 zijn nu geldig geloof ik.)

@elayne
thanks! ook voor de kortingscodes, dat is altijd welkcome :wink:
xxx

Mag in het H&M topic. Slotje.