Ik heb dus huidtriemen aan de zijkant van mijn billen, en ik schaam me ervoor om een bikini te dragen, want het valt best wel veel op omdat ze lichter zijn dan mijn eigen huidskleur(ik ben licht getint). Meestal heb ik zn voetbal broekje over mijn bikinibroekje aan. Maar ik wil ook gewoon zonder lopen, maar ik schaam me er heel erg voor. Ik vind een bikini zonder voetbal broekje ook veel leuker/mooier. Heeft iemand dit ook? En wat doe je ermee? Laat je het gewoon zoals het is of draag je ook broekjes/rokjes? xx
Heel veel meisjes hebben dat, of vrouwen die zwanger zijn geweest.
De naam weet ik wel, alleen ik zet altijd de klinkers verkeerd :'3
Maar er zal vast wel iemand hier zijn die de naam wel goed kan spellen.
Ja ik heb het ook, ik denk dat heeel veel meiden hier last van hebben. Zelf draag ik altijd gewoon mn bikini zonder broekje of iets.
Ik heb dat ook, op m’n zij en bij m’n buik… Zag laatst bij de kruidvat een zalf dat moet helpen, maar heb hem uiteindelijk toch niet meegenomen… Maar even on-topic, ik schaam me er zelf ook voor, maar er is niks aan te doen volgens mij :’’(
ze zeggen dat Bio oil helpt…
moet je maar ff googlen.
Striae ;)
Ik weet de naam: striea.
Slakkenslijmspul schijnt ook te helpen…
Haha, ik had serieus je reactie nog niet gezien toen ik erachter kwam wat het woord nou was :’)
Inderdaad dat schijnt heel erg goed te werken.
Haha ook echt precies dezelfde tijd!
ik heb t sinds deze winter! zo stom! ik gebruik nu van palmers een anti-striae lotion, merk nog niet echt verschil, maar m’n moeder zei dat t wel een tijd duurde voordat t werkte, naja, ik heb nog een hele tijd tot de zomer dus ja…
Ik heb dat ook echt heel erg zo lelijk maar ik heb het al een paar jaar en het gaat maar niet weg. =(
Ik heb het ook, maar ik draag gewoon een bikini. Als je goed rond kijkt op het strand zie je dat veel meer meisjes het hebben. Het komt gewoon doordat je te snel gegroeid bent.
als ik in de zomer eenmaal wat bruiner ben zie je het niet meer
dr woord vaak niet eens op gelet ik heb dat ook verse zijn paarsrood ik ben niet een egt dik gewoon heb ik me vrouwlijke vormen te snel gekrege als je gaat zonen word het soms minder
gewoon niet voor schame kijk om je heen zijn ergere mensen zo heb ik me ook afgeleert te schame:P
Volgens mij kan dat niet weggaan, ik heb het ook, ik weet wel dat het na een poosje lichter word idd maar echt weg gaan heb ik nog nooit van gehoord.
ik heb het ook al een paar jaar, en het gaat niet echt weg ofzo. Soms valt het heel erg op en soms niet, maar meestal als ik naar het strand ga valt het niet zo op, vooral sochtends zijn ze knetterpaars xD maargoed dat terzeide. echt zóveel meisjes hebben het, en ik ben nooit te dik geweest; heel erg opschepperig klinkt het misschien maar ik krijg vaak complimentjes over mijn figuur dus het is niet per se bij dikke mensen, dus schaam je niet, met een beetje zon zijn ze bovendien vager!
Vrijwel iedereen heeft het. En het zal iemand anders niet heel erg opvallen, zulke dingen zie je bij je eigen altijd meer/erger dan bij een ander. Je kan bio oil proberen om het te verminderen. Waarschijnlijk kan het nooit helemaal verdwijnen.
ik heb ze ook maar ik heb totaal geen zandloper figuur ofzo en ben wel slank als wat.