Bikini, hoe combineren?

Halloo!

Ik heb bij de H&M een zwart bikinitopje gekocht. Daar wilde ik een korte zwembroek bij, en die heb ik nu gekocht. Alleen de bovenste ‘band’ daarvan is bruin, en ik vind het niet zo leuk bij elkaar staan. Nu wil ik eigenlijk een broekje kopen van Only Play, maar weet iemand waar ik dat kan kopen of welk bikinitopje ik erbij kan doen? (de onderkant van het broekje is met lichtblauw, roze en andere kleuren. Sorry, beetje vaag…)

Ik snap je niet helemaal? a.
Only Play is een merk…?
Misschien kun je op internet iets vinden over adresjes waar ze dit merk verkopen?

En kun je niet gewoon een effen zwart broekje kopen voor onder je H&M bikinitopje?

Ik dénk - en het is een gok - bij de Only.

Nee, idd, dat soort reacties had ik wel verwacht, maar dat is dus niet zo:P

Nee geen idee, vraag het in het Ik zoek topic.

ik snap het niet ;p

Bij ons in de stad kun je dat kopen bij TIME-OUT.
http://www.timeoutsport.nl/

huh, doe niet moeilijk en koop gewoon een zwart broekje?

Laat maar, ik bedoel iets anders xD Er mag nu wel een slotje op.

misschien bij een sportwinkel of ergens waar ze (merk) bikinis verkopen

met fotos is het misschien iets duidelijker

[i]

als je zegt dat het broekje een bruine band heeft en de kleuren in heb broekje met roze en blauw zijn , zoek je toch een bikinitopje met roze , blauw of met bruin??

[/i]

Bij de V&D kun je Only Play kopen. Tenminste bij onze in Tilburg wel

Vero moda ook bij ons

Waarom ga je niet gewoon terug naar de H&M om het topje te ruilen? :wink:

foto?
:grinning:

only play kun je ook bij intersport kopen

utrecht ook, teminste, eerst wel sowieso.

only play is bij sportzaken. . time out, intersport, perrysport, internet :grin: www.only.com ofzovolgensmij. bij ons bij de v&d is geen only play hoor.( zwolle)

bij www.frontrunner.nl zijn ook leuke broekjes van adidas. (voor zwemmen) wel echt voor dames. dus niet mannen. en hij is zwart met mini adidaslogotjes op zijkant. ik hem hem ook en hij zit fijn ;d