Bikini --> grote cupmaat

Hallo!
Ik ben er misschien een beetje vroeg mee maar ik ben op zoek naar een bikini.
En mijn vraag is of jullie nog leuke (web)winkels weten waar je bikini’s met een grotere cupmaat kan kopen?
Want ik vind bijna enkel maar van die lelijke ouwe wijven bikini’s of bikini’s waarvan het broekje ook gelijk enormous is :cold_sweat:

Hunkemoller/Livera heeft nog wel leuke?

http://www.girlscene.nl/images/library/10/84/22/22/3_8997cc2e7fddb141517cb218a2487a7e75b73b81.jpg

Die had ik vorig jaarvan de hunkemoller, die zit echt heel goed.

Die hebben beide nog niet zoveel online staan.
Maar misschien ben ik wel gewoon te vroeg aan het zoeken en moet ik nog even geduld hebben :slightly_smiling_face:

Ligt eraan wat je maat is…

en vaak is het heeel goed zoeken, wehkamp enzo hebben toch ook wel wat grotere maten?

Hunkemoller! Ik weet niet wat voor maat je hebt, maar anders wil ik je wel mijn bikini verkopen, ik ga namelijk een verkleining laten doen haha.

Marlies dekkers… wel aan de hoge prijs maar het zit perfect!

het merk FREYA: badmode speciaal voor vrouwen met een grotere cubmaat. Maar het is niet echt ‘goedkoop’. Ik was vorig jaar ongeveer 70 euro kwijt voor mijn bikini. Ik weet dat de winkel Lincherie dit merk verkoopt. http://www.lincherie.nl/default.html

Dit is eigenlijk een veel betere site: http://www.freyalingerie.com/product_search.aspx?page=1

Maar het merk kan je dus uiteindelijk bijvoorbeeld bij de winkel Lincherie kopen.

bij newlook! op die site staat zo’n superleuke met een strikje die is donkerblauw met wit,en die hadden ze volgens mij tot cup DD of E :slightly_smiling_face:
nouja ik heb er zelf niks aan maar die zou ik wel willen kopen als ik grote borsten had :stuck_out_tongue:

www.newlook.com en dan bij women->swimwear

Ik heb hetzelfde probleem, een kleine omvang en grote cupmaat…

Wooh die is super :slight_smile:

H&M?

Die van de H&M heeft half Nederland meestal. Plus die topjes zitten altijd heel raar - of mijn lichaam is gewoon raar hoor, haha.

Heb ik ook, ik heb vorig jaar bij de Hunkemöller gehaald. Bij een heleboel winkels kun je niet zo veel vinden, vooral bij de H&M niet voor echt grote maten.

Als je ze kleiner wil laten lijken dan moet je er een kopen zonder vulling met beugel en iets met print. ;3

H&m gaat maar tot c ofso…

Handig dit topic… want ik kan ook nooit wat vinden. Ik ben ook al aan het rond kijken, bij otto waren vorig jaar opzich nog wel wat leuke:]

Ik heb vorig jaar van marlies dekkers eentje gehaald, was toen mooi afgeprijst!:smiley: (nog 100… maar goed, dat terzijde) En mijn andere is van een speciaalzaak en was 135… ik weet niet wat jou budget is, maar ik wil heel graag een leuke bikini die niet zo duur is als die ik vorig jaar heb gehaald…
dussss iemand goede winkeltjes?

Wat is jou maat precies als ik vragen mag?

Ik heb mijne bij de Newlook besteld.

Broekje mt 36 cup een maatje groter, 75 DD besteld, hij zit super!
heb zelf cup D trouwens, dit is echt anti nippleslip :slightly_smiling_face:

Hij is supermooi, en was helemaal niet zo duur!

Ik heb vorig jaar een tankini (Omdat ik niet van bikinis hou) gekocht bij livera en hij past perfect.
Alleen het broekje is te groot maar die draag ik dan gewoon niet :slightly_smiling_face:

xD

3 berichtjes op hetzelfde moment

is dat ene merk wat je bij de V&D kunt kopen niet voor grotere cups?
Met die bandjes boven de cups… (die ik heel lelijk vind trouwens)

Even zoeken hoe het heet…

Owja… Saphh