Bikini en buik?

Hey, ik vraag me af of ik wel in een bikini zal gaan deze zomer of niet?
Als mijn vriendinnen zijn lang, dun enzo. En ik ben een klein, niet echt dik, maar chubby meisje. Ook zijn mijn borsten niet in verhouding met de rest van mijn lichaam… Ik heb een brede bouw en ookal zal ik 10 kilo afvallen, ik blijf breed. Ik schaam me dan altijd ook best in een bikini en voel ik me altijd minderwaardig als ik dan naast mijn vriendinnen loop. Dan is mijn vraag of ik wel een bikini zal aantrekken en of er meer zijn die dit probleem hebben en wat zijn doen?
xx

ja das waar…

oke je hebt gelijk haha

Ik herken het wel een beetje. Ik ben zelf ook totaal niet dik maar mijn vriendinnen zijn allemaal heel dun. Dan voel ik me in bikini inderdaad wel dik, ja. Maar weetje, op een gegeven moment moet je er gewoon schijt aan hebben. Wat wil je anders dragen als je geen bikini draagt? Wil je een leuke dag met je vriendinnen missen omdat je je niet in bikini wilt vertonen?

Herkenbaar probleem. Ik volg dit even.

Wel in bikini gaan meid!
Wees trots op je zelf & op je lichaam.
Fuck what they say! Ze moeten je maar accepteren hoe je bent :wink:
En een bikini staat meestal erg leuk,
als je het echt niet wilt kun je ook voor een tankini kiezen? als je weet wat dat is,
dat bedekt je buik meer… dus naja, als het daar omgaat,is maar een tip x

Ik ga voor een bikini met kort zwemshortje voor m’n dikke bovenbenen :cold_sweat:

Neem gewoon waar jij je goed in voelt, heb zelfvertrouwen! Als jij je lekkerder voelt in een badpak/tankini, dan moet je dat doen. Maar een bikini kan ook prima hoor, ik heb best wel behoorlijke heupen maar heb er schijt aan :stuck_out_tongue: Niet iedereen is gezegend met een geweldig lichaam, toch?! :stuck_out_tongue:

Niet denken wat de andere mensen van je vinden en gewoon in bikini gaan! Als je het echt niet durft kan je ook een erg leuk badpak aantrekken of een tankini. Ik vind dat het alle drie heel mooi kan staan. Draag waar jij je het prettigst bij voelt. :slightly_smiling_face:

Ik wil jou dit advies ook geven, maar toch zit ik wel met hetzelfde probleem haha. Ik weet ook niet of ik in bikini moet gaan… Er zijn geen mensen die gemene dingen tegen me zeggen in m’n gezicht, maar vast wel achter mijn rug om, en anders zullen ze het zeker denken. En daar kan ik nooit tegen, dat wil ik ontwijken. Ik vond het vorig jaar al moeilijk maar dit jaar ben ik nog meer aangekomen.

Ik zou gewoon doen waar jij je het lekkerst bij voelt. Voel je je niet lekker en zeker in een bikini, doe het dan gewoon niet :slightly_smiling_face: Het is volledig jouw keuze, probeer je niet te laten afleiden door mensen die misschien over jou dan een mening zullen hebben.

Dit heeft me wel aan het denken gezet dat je idd misschien gewoon schijt moet hebben. Dus thanks guys

Maar Kooskansloos, mensen zullen hoe dan ook achter je rug om blijven lullen/denken. Gaat het niet over dat je niet het ultieme bikinilichaam hebt dan gaat het vast wel over wat anders.

Natuurlijk werken die “motivatie” plaatjes van skinny dames niet mee hier op gs maar zo’n body is voor merendeel van de mens onbegonnen werk. Dus accepteer je lichaam of wees creatief met wat er op de markt is qua kleding.

Leuk dat je het verbetert, maar het is wel jouw, want het zijn haar beslissingen, dus het is bezittelijk. Dus met een w erachter

Edit: Oeps, verkeerd gelezen, want ik las iets te snel, je hebt helemaal gelijk

Anyway, je moet doen waar jij je prettig bij voelt. En ik zou echt niet kijken naar hoe je naast je vriendinnen er uit ziet. Ik snap dat je er misschien een beetje onzeker van wordt, maar er zijn meer mensen die er niet ‘the body’ voor hebben die een bikini dragen, dan mensen die er wel ‘the body’ voor hebben. Als er al zoiets is als dat

ik draag een badpak ik voel me daar fijner in want in een bikini voel ik me net een **** omdat het bij mij dan lijkt alsof ik teveel van m’n lichaam laat zien maar ik ben tevreden met mijn figuur volslank en mannelijk gespierd