bikini broekje verkleinen

Haj allemaal!

Ik heb super leuke bikini’s gekocht maar zoals altijd: het broekje is te groot…
Heb al maat 34 van broekje dus kleiner is er al niet.

Is het mogelijk om een bikinibroekje te laten verkleinen? Aangezien het een rekbare stof is…
Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt!

Kan makkelijk denk ik. Maar alleen kleine beetje natuurlijk, als hij maar een maatje te groot is bvb, niet als hij echt veeels te groot is.

Maar als maatje 34 altijd te groot is, dan betekent dat toch dat je gewoon kindermaten moet kopen? Waarom koop je die bikini dan als hij te groot is? Kindermaten van bikini’s betekent echt niet dat ze kinderachtig zijn, veel merken hebben hele leuke bikini in kindermaten, voor ‘sportmerken’ zoals Protest e.d.

Kan je hem niet heet wassen ofzo? Heb er verder ook geen verstand van haha

Misschien klinkt dit raar maar, waarom koop je die bikini als het broekje te groot is?

waarom koop je hem dan

Ik kan niet in kindermaat, heb een volle C cup en heb graag volwassen bikini’s aan.
Het broekje is iets te groot, niet super veel

Ik vraag niet om opmerkingen zoals: waarom koop je hem dan, daar heb ik niks aan…
Maar of iemand weet of je met deze stof het kleiner kan maken.

dat dacht ik ook al

Nou aan dat soort opmerkingen heb je wel iets want er zijn zat winkels waar je losse broekjes en topjes kunt kopen?

Ik koop broekje en top altijd los. Maar onder maatje 34 zit meestal niet nog een maat.

Ja dat kan gewoon, heb ik gedaan bij niet verstelbare te lange bikini bandjes. Ging goed! Wel zorgen dat het echt stevig vastgenaaid zit, anders zit je ineens broekloos :’) Gewoon aan de zijkantjen losknippen en weer vastnaaien.

Oke dankje!

Waarom kan dat niet? Als je nu gewoon een effen, goedkope bikinisetje koopt van de kinderafdeling en je gooit het topje weg.
Zo doe ik het immers altijd aangezien die broekjes altijd belachelijk veel geld kosten. Weliswaar niet van de kinderafdeling.

Ehm stel je koopt een zwart bikinibroekje van de kinderafdeling, dan doe je die aan en dan match je hem met dat bikinitopje?

Bij een effen bikini kan dat wel! Echter niet als je bikini’s met leuke print wil, tenzij je een effen bikinibroekje eronder wil doen.

Maar mijn vraag is of ik een bikinibroekje kan verkleinen.

Allemaal bedankt voor de opties maar mijn vraag is echt: kan ik een bikini broekje verkleinen? Is die stof geschikt hiervoor?

Welke alternatieven er zijn weet ik wel, thanks anyway :wink:

Ik reageerde maar even op het feit dat het best van een kinderafdeling kan, ik mag dat best even opmerken. Succes dan maar ><

Edit: Je brengt het onderstukje terug naar de winkel waar je het kocht en zegt “dit past me niet, kunnen jullie dit voor me inmaken”. It is as simple as that.

Ja ga denk ik maar vragen of ze dat kunnen doen! Thanks.

Ja alles kan je kleiner maken, ga naar een naaister toe en die kan je helpen.
Of als je handig bent met een naaimachine is het maar een zaak van even knippen en een zigzag steek.

Mijn zus heeft wel eens met de hand aan de onderkant de ‘flap’ stof die ze over had aan de binnenkant vastgezet met een paar steekjes.