Bikini Body Training Guide van Kayla Itsines

Ja, ik wou dat ebook dus halen, zie ik dat je met een creditcard moet betalen en dat heb ik dus niet… Is er iemand die 'm heeft en wil doorverkopen aan mij? Of 'm voor mij wil halen waarbij ik je het geld dan overmaak? Ik hoor t graag.

Zou t ook leuk vinden wanneer iemand het boek met mij wil halen waarbij we de prijs delen.
Wil het boek in ieder geval super super graag.

Groetjess

Niemand???

Als het goed is heb ik je ook een note gestuurd.

Haai, ik ben net nieuw hier. Dus moet nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt haha.
Maar ook ik ben geïnteresseerd in het boek van Kayla Itsines!

Ik heb de guide ook!

Ik wil het ook heel graag!

ik zou heel graag het boek samen willen kopen en dan kunnen we de kosten verdelen… het probleem is dus dat ik ook geen credit card heb :confused:

Beetje laat mischien maar ik wil hem indd ook heel graag! Heb wel een credit card. Dus mocht iemand nog interesse hebben kunnen we het evt delen aangezien hij indd best duur is… Let me know :slightly_smiling_face:

Meiden, ik kan hem naar je mailen. Vind het boek absoluut zijn geld niet waard, dus iedereen die ik €40 kan besparen help ik graag. Stuur even een note en dan mail ik je.

Dit soort zaken mag je in het ebooktopic kwijt bij Media, film en muziek. En daarnaast vertrouw ik het ook niet helemaal, dus gooi ik er toch maar een slotje op.