Wat voor bikini vinden jullie mooi bij cup D?
Ik heb dus cup D alleen verder niet groot lichaam…
ben 1.70 en heb niet echt buikje en ook niet dikke billen…
Alleen mijn borsten zijn dus groot;)
Ik vind dan een bandeau bikini wel mooi maar dat ondersteund nauwelijks, of zo’n voorgevormde.
Ik heb ook cup D en bandeaus willen op de een of andere manier niet bij mij…
De enige die er bij mij nog enigszins aantrekkelijk uitzien zijn voorgevormde.
Triangel wil ook nog wel, ligt weer net aan de touwtjes enzo.
Bandeaus absoluut niet want het heeft een beetje ondersteuning nodig, dus bikinis met een beugel en dan voorgevormd en misschien een halter.
Ik heb E en draag wel gewoon bandeaus.
Verder ben ik 1.88 dus misschien zit daar het verschil.
Wat ik altijd doe is in het pashokje op en neer springen, klinkt stom maar zo merk je snel of een bikini ondersteund of niet.
Volgens mij kan je ook kijken bij wat voor lichaambouw zoals brede schouders een bikini past
ik kan nu niet vinden…
dit heb ik wel gevonden:
Jouw figuur en bijpassende badmode
Kleine borsten: kies voor een bikini met push-up effect. Ook een triangelbikini of een halterbikini is een goede keuze.
Grote borsten: zorg voor een stevige cup en bandjes, die houden alles goed op zijn plaats.
Volle buik: kies een badpak van stevig materiaal met een mooi (diep) decolleté. Wil je iets met een print? Dan liever niet op je buik, want daardoor lijkt hij voller.
Korte benen: Ga voor een hoog uitgesneden bikini broekje of badpak!
Geen taille: neem een badpak met een riempje hierdoor lijkt je taille smaller.
Brede heupen: kies voor een omslagdoek of sjaal over de heupen als je even over het strand wandelt in combinatie met een diep decolleté ziet niemand uw brede heupen nog.
Ik heb nog maatje groter haha,
had vorig jaar bandeau, maar dat zag er best wel mooi uit, al zeg ik het zelf.
had vorig jaar ook eerst naar van die halterbikini´s met beugel gekeken, maar die hebben ze zowat niet in mijn maat,
maar ik zou toch voor halterbikini met beugel gaan,
dat is toch wel het stevigste voor iemand met een cupmaatje meer, vind ik dan
Op zich kunnen alle types wel, maar je neemt er gewoon best eentje die voldoende steun biedt.
De gewone bikini met beugel (model van een bh dus) is heel degelijk maar misschien een beetje saai. Je kan er ook voor kiezen om eentje te nemen met een bandje in de nek i.p.v. schouderbandjes. Iets hipper én de bandjes kunnen niet afglijden.
Een triangel kan overigens ook best, als er onderin een stevig stuk elastiek zit en de bandjes wat breder zijn.
Zelf ben ik ook heel dun, maar met een grote cupmaat. Ik koop altijd bikini’s van Freya. Het is wel iets duurder, maar ze zitten heel goed. http://www.freyalingerie.com/swimwear.aspx
Bandeaubikini’s zijn volgens mij juist meer geschikt voor kleine maatjes. Ik zou voor een voorgevormde halterbikini gaan met wat dikkere bandjes, geen triangel. Misschien een goed idee om er wat meer aan te besteden en hem een paar jaar te dragen. Die van Sapph schijnen ook erg mooi te zitten bij grotere maten(hoewel ik die bandjes enz erg lelijk vind)
Beugel/voorgevormd!
Heel erg bedankt iedereen!
Ja ik heb vorig jaar een bandeau gehad! vooral omdat ik die bikini erg leuk vond.
Alleen ik heb dus juist dat ik niet blij ben met mijn cup maat en eigenlijk mijn borsten minder mooi wil laten lijken en dat gebeurt dus bij bandeau alleen ja is weinig steun inderdaad! Bij een beugelbikini heb ik een te push up gevoel! of me borsten eruit ligggen… het valt teveel op… Bedankt voor de Freya site! inderdaad eel mooi! ga er even op kijken! x
Heyy, ik heb dat dus ook! Dus broekje is dan kleinste maat bij mij maar topje grootste. Dus bikini’s die ze samen verkopen kan ik dus niet aan :S! Maar mijn moeder en ik hadden gesmokkeld en een groot topje blij een klein broekje gedaan. Dat was een halter en die ondersteund goed:)! (ik vind voorgevormd met beugel teveel op bh lijken)
http://www.wehkamp.nl/dam…2,19,4,17,22&SM=0&AAPP=20
deze heb ik alleen dan in het rood met wit !
Ik heb zelf 70D. Terwijl ik vind dat het er niet zo uitziet… maarja.
Ik draag wel bandeaus, omdat ik verder heel dun ben vind ik dat het beste staan.
Ik vind de hunkemoller betere bikini’s hebben dan de H&M. Ze zijn wat steviger, zodat het niet zo ‘hangt’.