bikini apart broekje en topje

Ik heb laatste deze bikini gekocht.
Het broekje was niet meer in mijn maat, dus ik heb er een zwarte bijgehaald.
Nu is het broekje wel weer in mijn maat, en ik kan de zwarte niet meer ruilen.
Maar ik twijfel eigenlijk een beetje, kan dit?
Alvast bedankt!

http://i54.tinypic.com/immfj8.jpg

Hmm, ik vind het eigenlijk niet zo leuk bij elkaar. Mede doordat de stof van het topje glimt en die van het broekje niet.

Dat wat daddledoo zegt :slightly_smiling_face:, maar als het niet anders kan is het niet zo erg ofzo :slightly_smiling_face:

ik vind het wel kunnen hoor, er zit volgensmij geen verschil in de zwarte kleur?
ik heb dit dus ook met deze:
http://i56.tinypic.com/68rhxh.jpg

het broekje wat er bij hoort is iniminie. zoek dus nog een alternatief

@ hierboven
dat heb ik ook atlijd, zie je een heel leuk topje is het broekje mini. Ik wil gewoon een mooi breed broekje…

Ontopic: ik vind de combinatie niet zo. Was het broekje duur dan?

ik vind deze combinatie prima… het is beide zwart en in het water gaat het toch wel glimmen…

Ik vind dat het kan! :slightly_smiling_face:

bedankt voor jullie mening!!
ik denk dat ik morgen even bij de h&m ga kijken of er een goedkoop zwart bikinitopje is voor dat broekje, en dan gewoon de ‘oorspronkelijke’ dure erbij koop voor mijn topje.

Bij de VenD hebben ze nu zwarte bikinibroekjes voor 4,95, maar die zijn zelf ook bestwel ienimieni.

Ik koop altijd mijn broekje één maat groter, omdat ik er altijd zeker van ben dat het broekje te klein is. En ik heb best wel een dikke kont, dus een maatje groter kan geen kwaad.

haha, heb ik ook groter gepast maar dat werd nog niks! ^^

xLiianne

misschien kan je er gewoon een zwemshortje/voetbalbroekje overheen doen?

Ik denk dat dit juist beter is. Als je ook nog een broekje in die stof hebt denk ik dat het er gauw ordinair uit gaat zien.

ik vind wel leuk:D , anders wordhet misschien te druk

Misschien kun je ergens een blauw broekje krijgen in een normale maat?

Jaa, ik vind het niet echt top ofzo, maar het kan wel.

Ik vind het juist leuk als het topje anders is dan het broekje!

Ik heb een wit topje en een blauw broekje. Een roze topje en een zwart broekje. Ik vind het leuk om van alles te combineren.

Trouwens, ik heb ook altijd een andere maat van topje dan broekje :stuck_out_tongue: Echt vervelend, maar bij de C&A hebben ze ook leuke dingetjes. Beetje simpel kleurtje kiezen.