Bikerboots, Heels, Oversized, Army blouse, H&M Update 18-02!

je kan op alles bieden, het is dan ook handig als je me even note!
niets dat ik in dit topic verkoop is kapot, of heeft gaten, zowel word dat erbij vermeld!
IK RUIL NIET!
ALLE BODEN EXCLUSIEF VERZENDKOSTEN!

[s]001 - All Stars - Bordeaux Rood - maat 37,5 - Haast niet aangehad, ze waren me ook snel te klein, er is niets van de zool afgeslten, er zit alleen een beetje modder op de randen, maar dat kan schoongemaakt, verder zitten er wel wat beschadigingen op de neus.

[/s]

002 - Hakken - Zwart - maat 38 - hakhoogte 11 cm - Haast niet aangehad, ik had geen idee waar ik ze naartoe aan moest doen haha.

003 - Sleehakken - Zwart met gesp - maat 38 - hakhoogte; 8/9 cm? - Toch niet helemaal mijn ding, dat zie je ook wel, ze zien er nog hartstikke goed uit!

004 - Blouse H&M - Donkerblauw/Wit - Maat 34 - Hartstikke net bloesje, heb hem alleen nooit aan, wat erg zonde is!

005 - Broek - Roze - Maat 34 - Een hele mooie broek, hij is wel een beetje dun, maar zit echt heerlijk. Maar toch zijn die fel gekleurde broeken niet echt mijn ding!

006 - Cars Broek - Verwassen Rood [hoort zo] - maat 34 - Echt een hele gave broek, zit echt lekker, maar ben zoals bij de voirige broek al vermeld is, niet echt van de gekleurde broeken…

007 - H&M wijdvallende top - Poederroze met hondjes patroon - maat 36 - Echt een superleuk shirtje, alleen op een of andere manier weet ik hem niet te combineren! heb hem dan ook echt gewoon nooit aangehad, wat natuurlijk superzonde is!

008 - Only shirt met vlindermouwen - Beige/wit, met roosjes patroon - maat S - Ook weer een leuk shirt dat ik nooit draag. Vind hem ook superleuk, maar heb zo’n stampvolle kast dat ik een van jullie hier misschien blij mee kan maken!

009 - H&M shirt met vlindermouwen - donkergroen - maat xs - ik heb 2 van deze shirt, maar deze draag ik toch niet, vind de kleur moeilijk te combineren, hopelijk kunnen jullie het!

DE UPDATE;

010 - H&M Bikerboots - Zwart - Maat 38 - Superleuke schoenen alleen ze zijn me te klein! :frowning_face: zien er nog supergoed uit!

011 - H&M Shirt - Rood/Oranje/Roze - Maat 34 - Superleuk shirt, draag ik alleen niet vaak genoeg…

012 - H&M Rolling Stones shirt - Wit - Maat 34 - Ook weer niet vaak genoeg aan…

013 - Oversized Army Blouse - Legergroen - Maat L - Ik heb normaal maat xs/s en ik draag deze blouse oversized, maar natuurlijk kan iemand met maat L de blouse gewoon dragen! Staat hartstikke leuk boven een zwarte skinny en leuke sieraden, alleen heb nog zo’n blousje die ik toch vaker draag.

bedankt!

He meid ik zou 009 - H&M shirt met vlindermouwen - donkergroen - maat xs graag willen overnemen voor 3,50 incl :slightly_smiling_face:!

wat wil je voor 7 hebbenb? note me!

:upside_down_face: uppie

Ah zo’n shirtje als nummer 9 zocht ik gister, heb nu eentje gekocht waarbij ik de ‘oksels’ van het shirt moet vergroten, heel vervelend… Heeft die lage oksels? Zodat je geen zweetplekken krijgt? Zou je me even willen noten hierover.

ik heb jullie genote! @Mybe & @Stephanie

Wat vraag je voor 009 incl.?
Kan je me noten?

voor 009 wil ik 10 excl. hebben en voor 007 ook, heb het namelijk echt nooit aangehad en ik ga geen nieuwe kleding onder een euro wegdoen! :wink:

up

upupupupupupupupupupup

009 mag ook voor 10 INCL weg!

UUUPPPDAATTEEEE

Upje voor jou :slightly_smiling_face:

dankje ^

up

up

up

uppppppppppppppppppppp

update