Bijzondere uitnodiging?

hooi, ik wil een feestje geven alleen ik wil een hele bijzondere uitnodiging daarvoor. Maar ik heb geen ideeën. Iemand leuke dingen voor een uitnodiging

filmpje maken?

maar hoe en wat moet erin dan?

Nou bijvoorbeeld allemaal slingers oid om jezelf heen hangen en heel enthousiast aankondigen dat je een feestje wil geven voor je vrienden? Wees creatief :grin:

heb je een thema?

niet echt, gewoon lekker cocktailtje drinken glitter, glamour, roze. Zoiets word het.

3D kaarten.

Een kaart met een envelop en dan allemaal losse glitters in de envelop zodat die er uit komen als ze de kaart eruit halen.

Geeft wel veel troep…

of dat je een doosje hebt, en dat als je die opent dat de uitnodiging uit de doos springt d.m.v. een veer?

best leuke ideeën. Nog meer ideetjes?

Simpele kettinkjes met voor iedereen een (eventueel ander) bedeldingetje eraan? En een kaartje met uitnodiging eraan vast met een roze lint.

Dit is wel een leuk idee c:

upje voor mezelf. (A)

Op een (roze) cd met een cdpen, en dan iets met een bedeltje er bij?

Op een roze cd een kort filmpje opnemen, en die in een doosje met glitters doen zodat die eruit springt als je hem open doet!
En nog een bedeltje + roze lint eraan.

even alles samengevat, hihi.

Klein, zilverkleurig doosje met daarin een heleboel hartvormige glittertjes en een kleine, roze post-it met daarop de uitnodiging.

Desnoods nog een roze lintje zoals die van Pink Ribbon eromheen.

up