(bijzondere) plaatsen, die je in je leven nog wilt bezoeken

Tsjernobyl! iets wat dus zeker niet gaat gebeuren, maar het blijft een bijzonder plaatsje voor mij.

Peru, Bolivia, Chili, Argentinië, Uruguay, Paraguay, Brazilië, Mexico, Curaçao, Afrika (safari + vrijwilligerswerk), Marokko, Egypte, Tansiberië express, Australië, Indonesië, Venetië, Verona, Rome, Barcelona, Londen, Parijs, New York

Naartoe: Japan, Australië, Antarctica, Noord Korea.
Doen: zwemmen met haaien (in een kooi).

Het enige wat ik echt graag wil is naar IJsland om het Noorderlicht te zien en naar Amerika, maar nog geen idee welk continent.

Ik wil ooit naar alle werelddelen zijn geweest, maar het liefst wil ik de piramides zien, en inderdaad ook het Noorderlicht.

Ik wil nog een x naar Monaco / Monte Carlo <3

hihi, als ik je nog een tip kan geven: china is groot hé, dus zal ik maar zeggen waar je zeker naar toe moet om te shoppen: “Xian”. 't is maar dat je je helemaal kan voorbereiden op je reis naar China :slightly_smiling_face:

Australië ! dat is echt een droom die ik al jaren heb.

japan

Haha :grinning_face_with_smiling_eyes:
Niagara falls bedoel je? Of heeft Nigeria speciale watervallen waar ik niks van afweet?

Japan, nieuw zeeland, australia, hawaii :slightly_smiling_face:

De Taj Mahal!

Ik ga deze zomervakantie naar Wenen en Florence, dat zijn wel twee steden die ik graag eens wil zien :slightly_smiling_face: Ook met veel geschiedenis enzo.
En ik zou het wel grappig vinden om op alle continenten ter wereld te zijn geweest. Dan moet ik nog naar Azie, Antartica en Australie :stuck_out_tongue: