(bijzondere) plaatsen, die je in je leven nog wilt bezoeken

Nu ben ik bezig met een lijstje maken met plaatsen waar ik graag nog eens heen wil. Dingen die ik graag nog zou willen zien.
En bedacht ik me opeens dat ik wel nieuwsgierig was naar wat jullie nog zouden willen zien/ meemaken. Plaatsen, gebeurtenissen, bouwwerken noem maar op.
Het kunnen ook gewoon steden zijn zoals Parijs of Barcelona. Of misschien iets verder weg zoals Bali. Of een indrukwekkende gebeurtenis zoals het Noorderlicht, noem maar op.

Zelf zou ik graag een keer naar de Salar de Uyuni in Bolivia willen, ik zou verschillende tempels in China willen bezoeken, en een reis willen maken door Indonesië. Om maar even drie dingen uit mn lijstje te noemen.

Ik ben benieuwd naar die van jullie!

Ik wil ook heel graag een reis maken door Indonesië, en daar de geboorte plaats van mijn oma bezoeken!
En ik wil ook een keer als au pair naar Australië, waar precies weet ik nog niet. En voor een paar maanden verblijven bij een vriendin in Argentinië en een vriendin in Texas. En een rondreis maken door Canada! En het liefst ook door de VS. Ik wil een keertje naar Dubai (waar ik heen zou kunnen deze zomer, maar dat mag niet van mijn moeder! Jammer!). En ik wil een keertje naar China, naar grote steden zoals Hongkong, en kijken hoe het er in de kleine boerendorpjes aan toe gaat. Ik wil ook een keertje naar Japan, vooral naar de grote steden, en ik wil ook naar het standbeeld van Hachiko (van de film Hachi: a dog’s story).
En dat was het zo ongeveer haha.

Naar Boston naar m,n nicht & tante toe.
Naar China om lekker te shoppen.
Naar Ankara naar die grote moskee.
Naar Marokko

Ja, een rondreis door China en de VS lijkt me ook helemaal geweldig!

Israël, het heeft een bijzondere geschiedenis, plus het is het land van de joden (en andere geloven ook)

Vietnam, Laos, Cambodja, Nieuw-Zeeland en IJsland (:

Daar kan ik je 100% gelijk in geven!! alles wat je daar koop is goedkoop én ze lopen er ongeveer één jaar voor op de mode van bij ons. Dus alles wat je daar in de winkelrekken ziet hangen, kan je hier pas een jaartje later krijgen. Best wel grappig :stuck_out_tongue:

en waar ik nog naar toe wil gaan: alle landen van Afrika!
ben vorig jaar naar Tanzania geweest, en ben echt verliefd geworden op die dieren die daar in het wild leven, fantastisch om te zien!!!
oh ja, Antartica wil ik ook graag zien ;p

Curacao, Brazilië, New York, Australië, Californië, Hongkong, Barcelona, Moskou, Singapore, Florida, Rome. Haha hele waslijst.

• New York
  • Japan
  • Californië
  • Trigana
  • Indonesië
  • Zuid-Afrika

New York, Los Angeles, Brazilië, Rome, Parijs, Londen, Ierland, Kopenhagen, Stockholm, Nepal, India, de Zuid-Sandwich eilanden, de Komodo-eilanden, de Galapagos-eilanden, China, Japan, Papua New Guinea, Marokko, Istanbul, Griekenland, Chersonissos, Ibiza, Mexico, Vancouver.

Ohja, en Australie en Nieuw-Zeeland en Parijs en Rome. En vast nog wel meer :’).

^ En alle nog bestaande wereldwonderen uit de antieke tijd!

Dubbel plotst.

Rio de Janeiro, zeker weten!

owjaaa Zuid-Afrika lijkt me ook heeeel mooi

Zuid-Afrika, Kenia, Rome, India, China, Amerika, Canada, Brazilië, en idd alle wereldwonderen, en Israël.
Deze sowieso, en eigenlijk wil ik heel de wereld wel ‘even’ zien. :slightly_smiling_face:

Jamaica (deze zomer :grinning: )
Hawai
Londen
Egypte
en op zo’n plaats waar je het noorderlicht mooi kan zien, weet niet meer welke haha maar het is zo mooi

O, god nu wil ik echt naar China 1

Here I come China !

Australië :slightly_smiling_face:

de Malediven !!